neděle 14. června 2020

Česká Lípa město

Českou Lípu jsme si zvolili v roce 2010 jako výchozí bod pro naše dovolenkové výlety. Ubytovaní jsme byli v hotelu Aldek blízko náměstí. Na jednom výletě už jste se mnou byli. Odskočili jsme si do Hřenska a na Pravčickou bránu v Ústeckém kraji. Nyní se projdeme městem ležícím v kraji Libereckém, které možná v některých detailech dneska vypadá trochu jinak. Ale myslím, že se zas tak moc nezměnilo. 
Jestlipak v parku tento pamětník ještě je? 
Na tomto náměstí je i muzeum 
V této ulici se mi moc líbilo. 
Poklopový jez
Vynikající záležitost. Jez se spouštěl, když bylo potřeba vodu zadržet.
Samozřejmě, že v České Lípě je toho kromě vodního hradu, který se mnou ještě můžete navštívit, hodně. 

3 komentáře:

  1. Zajímavě zpracované téma ( nedávno jsme též byla v Zákupech - mám na blogu ), máš to pěkně upravené, to bych neuměla.
    Pikantní je, že to tam dobře znám a u tebe mě to baví. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. ANO i tento článek už jsem četla. Připomněl mi to ten poklopový jez. Paráda. Je tam v tom.kostele také krásná Loreta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.