sobota 13. června 2020

Malá Veleň - Jedlka - kostel sv. Anny

 Ještě na chvilku v Ústeckém kraji zůstaneme. Mám k tomu takový zajímavý důvod.   Dostala jsem dopis a pohlednici kostela sv. Anny v Jedlce. Již na Vánoce jsem dostala magnetku do své sbírky magnetek z cest. Teoreticky jsem mohla obec Malá Veleň jihovýchodně od Děčína před časem navštívit, avšak prakticky tak neučinila. Tato magnetka je tedy darovaná, z místa, které osobně neznám.
Proč o kostele však píšu? Zaslouží si to a možná se tam někdo i rád podívá. 

 Jistý hodný pán mne před Vánoci požádal o drobnou grafiku na vánoční pohlednici s kostelem a magnetka byla jako poděkování. Nemám z tohoto místa vlastní fotografie, ale zaujalo mne, že tento kostel je památka, která měla štěstí a byla zrekonstruována.
Tentokrát jsem nemusela ani pátrat po informacích. Také přišly poštou. :)
A už pohlednice samotného kostela.
A tímto se s Ústeckým krajem loučím. Kdoví, jestli budu mít ještě to štěstí a síly se sem podívat. 
Mějte se krásně. 

3 komentáře:

  1. Kostel v Malé Velení známým jen zvenčí. Když jsme tam šli, byl zavřený.

    OdpovědětVymazat
  2. To je šok, Jedlka!Nikdy jsem v tomto kostele nebyla, přes Jedlku jsme jezdili a do zdejší hospody mnohokrát šli na oběd, a přes Malou Veleň jsem jezdila vlakem do Děčína do školy ( 1963-1966!), jo,, to jsem musela na tvůj blog, abych se tam podívala.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naprosto normální, že většinu zajímavostí nebo míst v blízkém okolí neznáme, ale jezdíme někam dél za zážitky s tím, že tady to můžu projít kdykoli. Se mnou je to naprosto stejné. S úžasem kolikrát manželovi ukazuju nějaký blog s místem blízko nás, jak je to tam krásné, že tam někdy musíme.:)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.