pondělí 25. října 2021

Pohled z okna

 Jsou dny, kdy se mi nechce ven, i když je hezky.  Vždy se najde něco důležitějšího. Já jsem vděčná za pohled z okna. na protější obzory. Na ten severní vidím přímo od počítače. Asi uprostřed kousek pod obzorem je naše zahrádka. A střídání ročních období mne baví. 

Přímo proti mně je památník Helštýn
Přiblížený památník
Pohled směrem k obci Zašová. Kdybych se trochu naklonila z okna, vidím Radhošť. 
Přiblížená obec Krhová
Když si přiblížím naši zahrádkářskou kolonii, vidím louku, s kravičkami. A pro srovnáním vkládám i jarní fotku stejného úseku. 
Pohledy na jih a západ. 
Naše poloha nám umožňuje také trochu odhadovat, jaká síla mračen se na nás žene, nebo jestli bude hezky. Hezké dny přeji všem. 

18 komentářů:

  1. I pohled z okna má to svoje. A když je to nafocené tak hezky, je na co se dívat.
    Příjemný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško,vždy to nejde někam jet,jsou i jiné povinnosti.Já díky psovi jdu nejméně 3x denně na krátkou procházku i když se mi vždy nechce.Pohledy z okna máš úžasné.To hned stačí k dobré náladě.Já mám moc hezký pohled z jednoho okna a ze dvou koukám do korun stromů,ale vepředu koukám do sídliště,ale naštěstí přes stromy.
    Měj hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško máš moc krásné výhledy a krásn jsi je nafotila. Já jsem dříve koukala do luk, ale pak se tam začalo stavět a už tam stojí domy a skladovací haly. Z druhé strany vyrostly stromy a tak můžu fotit akorát ptáky a výhled na nádraží. Tak že musím chodit až na louky..Děkuji za krásnou podívanou a přeji ti hezký nový týden.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruš mám ráda tvoje fotky z okna. Je super, když vidím naši dědinku přiblížením takovou zcvrklou. Všechno tam vypadá jinak, ale některé domy poznávám. Některé se přiblížením úplně ztratily, asi ty co jsou v dolíku :-) Na Helštýn se chystám, prý je tam konečně vysypaná makadamem věčně bahnitá cesta . Děkuju za krásné fotky a měj príma den :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, líbí se mi Tvoje pohledy z okna i krásné fotky. Máš výhodu, že se můžeš dívat do různých stran. My máme prostřední byt, takže pohledy z okna jsou téměř totožné. Nejčastěji fotím z obýváku.
    Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Při práci v hospodářství se cení pohledy na mračna. Ty máš výborné. A líbí se mi jarní pohled, který jsi přidala Užívej si pěkné výhledy do všech stran, dokud jsou plné pestrých barev. Zdraví tě Kitty

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško,moc hezké podívání z okna👍🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Majko, nádherné fotky👍👍 Tak báječný výhled z okna ti mohu jen závidět. Panorama Beskyd je úchvatné.
    Měj hezké dny. 🍀🍁

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško,máš moc hezké výhledy z domova,mohu to jen závidět.Nemusíš ani chodit ven když se ti nechce.Přeji krásné podzimní dny..

    OdpovědětVymazat
  10. V kategorii Výhledy z okna bys mohla mít i 1.cenu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Majko, vnucuje se mi myšlenka, že jak z okna vidíš zahrádku, tak máš vlastně fotopast v přímém reálu a vidíš zda kočičky mají ještě plné misky či nikoliv a při velké optice (moc tomu nerozumím ale ty určitě budeš vědět co chci říct) dokonce můžeš kontrolovat zralost jahod. Fotí Ti to náramně. Pohodové dny - Míla

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle by se mělo dávat za odměnu! To je taková nádhera, Maruško! Kochám se a moc ti ty výhledy přeji.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Maruško, Tvoje výhledy na všechny strany jsou hezké. Moc Tě pozdravuju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Máš nádherný výhled z okna. Ale je to výška...

    OdpovědětVymazat
  15. Máš moc hezký výhled z okna, ta zeleň je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  16. Maruško, máš krásné výhledy z oken. Nemůžu se vynadívat.

    OdpovědětVymazat
  17. Máš tedy krásné výhledy, já dnes z okna vidím jen mlhu :).
    Vzpomínám si, že ještě na Blog.cz jeden bloger vyhlásil fotografické téma Pohled z okna.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.