neděle 31. října 2021

Vrakoviště u rybníka

17 komentářů:

  1. Krásná a vtipná fotka.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tobě zase pěkný celý týden. Už se má počasí kazit, tak ať to není tak markantní.

      Vymazat
  2. Zajímavé foto.Černobílé fotografie mají kouzlo.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to byla trochu nutnost, protože barvy na slunečné straně byly dost vypálené. Ono je to vidět i na BW fotce. Hezký týden.

      Vymazat
  3. Maruš, teď si mě dostala. Čekala jsem, že si tam nějaký chytrák odložil vrak auta.
    To se ti fakt povedlo, pobavila si mě :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, ono se to stává dost často, že někdo někam zaparkuje vrak a stojí to tam pak několik let. Mně se to tam takto opuštěné moc líbilo. Nikde nikdo, hospoda už zavřená.....opravdu vrakoviště. :-D

      Vymazat
  4. Majko to je krásná fotografie a MÁ SVÉ KOUZLO. Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové podzimně opuštěné místečko, kde bylo v létě hodně živo. :) I tobě hlavně zdraví.

      Vymazat
  5. Ráda jsem, Maru, nakoukla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem čekala plechový vraky. Posílám *** ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Někdy se najdou i ty plechový někde, kde nemají co dělat. :-D

      Vymazat
  7. Fotka je moc pěkná. Pobavila mě.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásy to rybníku nepřidává :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.