sobota 20. června 2020

Františkánský kostel v Berchtesgadenu

Městem Berchtesgaden jsme se již prošli, nyní se podíváme postupně na dva kostely, které se nám podařilo navštívit. Jako první se zmíním o františkánském kostele a projdeme se trochu i po starém hřbitově. Je patrné, že náhrobky a desky jsou staršího data, přesto opečovávané, nezapomenuté. 

A než nakoukneme dovnitř zjistíme, že už je 5 hodin odpoledne a končí zrovna mše. Máme štěstí.
Nerada bych rušila při mši. 

Berchtesgaden má ještě další kostely
Christuskirche jsem vyfotila jen jedním cvakem, ale na farních stránkách jsem viděla, že i když nevypadá z venku právě nejlíp, uvnitř je  pěkný a žije bohatou činností. Dovnitř jsme se však nedostali.
A když už se snažíme dostat i do kostelů samotných, nakoukneme i do kostela, který jsme již obdivovali zvenčí a to kostela Petra a Jana. 

2 komentáře:

  1. Uvědomuji si, že v zahraničí jsem nejvíc klášterů navštívila v Řecku, na Krétě. To už patří k našim dovoleným, nacházíme tam neskutečný klid, jsme v horách většinou s výhledy na moře, prostě nádhera. A vlastně ještě rakouský Melk, tam se nám moc líbilo.
    Tak moc děkuji za nahlednutí a přeji hezkou neděli, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Řecku jsem nikdy nebyla, jen celá rodina už několikrát. Můj spolucestující se bojí létat a navíc neznám jazyky, tak se moc daleko nepouštíme. Ale v Melku jsme byli se zájezdem a také jsem byla nadšená. jen škoda, že jsme tam byli těsně před 1. květnem a zahrady se otevíraly až 1. května. Při tom byl prodloužený víkend, ale na to si Rakušáci nehrají. :) No škoda. Ale viděli jsme alespoń jiné zahrady, které v nabídce zájezdu nebyly. Možná jako náhradu. Také se v některém příspěvku zmíním. Hezký večer.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.