středa 24. června 2020

Slavonice plné památných domů

Z Dačic jsme pokračovali autobusem do Slavonic a do města vstoupili Dačickou bránou. Sluníčko stávkovalo a tak ani fotky nejsou tak prozářené, jak bych si představovala. Městem jsem byla nadšená, až na jednu maličkost, kterou asi město řeší, ovšem východisko zjevně nenalézá.  Úzké historické centrum je plné zaparkovaných aut.


Popisky jednotlivých památných domů jsem převzala z těchto stránek.ZDE

O tomto domě jsem nezjistila žádné informace, ale určitě jde o velmi zajímavou stavbu.  
Nyní jdeme na vlakové nádraží, kolem hřbitova a hřbitovní kaple. 

4 komentáře:

  1. Moc krásné fotografie. Také se mi tam líbilo a cestou zpět do Telče jsme se stavovali v Dačicích...Stejně jako vy. Opět je to pro mě příjemná vzpomínka na krásnou dovolenou, kterou jsme tam prožívali společně s mojí sestrou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen škod, že besvítilo sluníčko, mohly být fotky veselejší.

      Vymazat
  2. Maruško, skutečně tleskám! Slavonice si už před lety získaly mé srdce, kamarádi tam měli galerii, prostě dokonalé místo. Tvůj popis k jednotlivým domů je skutečně skvělý!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten popis k jednotlivým domům jsem si půjčila z oficiálních stránek Slavonic a jen jsem to k domům přiřadila. :)Jsem ráda, že jsem mohla tohle město vidět na vlastní oči.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.