pondělí 24. srpna 2020

Mariánské Lázně

Mariánky byly naší druhou zastávkou 15. srpna. Neobešli jsme všechny prameny, to se ani asi nedá při tak krátké návštěvě, ale myslím, že jsme viděli to hlavní. Delegátka našeho zájezdu měla snad vše naplánováno na minutu. nejprve jsme navštívili info centrum, kde jsme nakoupili magnetky, mapky a mohli jsme vyrazit tak, abychom krásně stihli i Zpívající fontánu. Fontána před kolonádou sice tryská stále v různých variantách, ale vždy v lichou hodinu za doprovodu hudby Karla Hapky. Kdo bude mít zájem, může se se mnou nejen projít lázněmi, ale poslechnout si doprovod fontány na mém amatérském videu na konci článku. 

A jsme opět u Hlavní třídy, odkud odjedeme dále do Chebu. 
Ale chcete-li, můžete shlédnout Zpívající fontánu. Video lze spustit pouze ve verzi pro web, nikoli v mobilní verzi. 

Hezký den. přeji všem a děkuji, že jste mne doprovodili. :)



8 komentářů:

  1. Tohle město mě před pár lety okouzlilo a vždycky tam jedu moc ráda.
    Maruško, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško je to krásné město byla sem tam od manžela sestřenice tam bydlí tak nás povodila všude ..krásne fotečky hezký den přeji ,,,

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná fotoreportáž:-) Do Mariánek jezdila hodně moje maminka. Já jsem tam ještě nebyla. Jezdíme občas do Luhačovic:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, v Marianských lázních jsem byla na rekreaci v hotelu Košut za pouhých 150 Kč na týden od ROH, ale to je let, ani nechci počítat. Bylo tam krásně, celý týden.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za fotky, při kterých jsem si zavzpomínala na lázeňský pobyt přímo u kolonády a jeden wellnes pobyt s manželem před třemi roky. Mariánky i okolí, to je prostě nádhera. Na zpívající fontánu jsem chodila hlavně večer, kdy je osvětlená a hudba byla každý večer jiná, podle programu. Fotky jsou parádní ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Měli jste krásný a zajímavý zájezd po tomto krásném kraji. Kdysi jsme tam také byli. Letos jsme to měli v plánu, ale strach z viru nás drží blízko domova. Krásné fotografie jsi pořídila. Děkuji za nádhernou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  7. V Mariánských Lázních jsem byl 2krát a při první letmé návštěvě mně připadaly jako jedna dlouhá ulice, ale je tam toho daleko víc, stojí za to vyjít na kopec k restauraci s Krakonošem.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruš v Mariánkách máme právě v lázních naše známé z Klokočova, jezdí tam každý rok. Já tam byla před 50 léty :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.