pátek 4. února 2022

Kousek lesa

 Něco málo ze včerejší procházky. 

Cestou domů jsem potkala zvláštní stromy. Njn, nejsou to stromy, ale pěkně svázaná travina. Z dálky to vypadalo docela exoticky. 
A zítra se mrkneme lesu na detaily. 

11 komentářů:

  1. Nádherné záběry, Maruško!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky z procházky.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Včera u nás slunce svítilo chviličku dopoledne. Odpoledne už moje plány někam vyrazit vzaly za své.
    Pěkné fotečky!!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Majko, ty fotky jsou exelentní, já včera byla také ven a co mne potěšilo, že po těžbě se chystají zalesňovat, ty hromady větví přez sebe už byli pryč, tak třeba je odvezli do výtopny na štěpku. Šlo se mi hezky, sice bylo zataženo, ale konečně bez fučáku. Ty dávej pozor kam stoupáš, ještě může být skrytý škraloup ledu a neštěstí...však to znáš... - Míla

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško to jsou krásné fotografie a líbí se moc ta svázaná travina. Přeji ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky Maruško.Líbí se mi detaily a zajímavá je svázaná travina.A modro nad hlavou je luxus.
    Já mám teď všechny fotky s bílou oblohou.Sluníčko na nás kašle.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  7. Marie, ty jehnědy už slibují jaro. Zima u nás téměř nezačala a už ho vyhlížím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Marie, krásnou procházku jste si udělali. Ty svázané traviny vypadají zajímavě a jsou pěkně vysoké. :o)
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezká procházka...Líbí se mi kapičky a svázaná tráva,pěkný víkend Maruš...

    OdpovědětVymazat
  10. Ty trávy jsou překvapivě vysoké a zajímavě upravené. Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou krásné záběry, Majko, docela ti tyhle procházky závidím. Já ani pořádně nevím, jaké je počasí, jen občas vykouknu z okna a divím se. ;) Jsem už zhruba tři týdny v jednom kole kvůli přítelovým rodičům, takže mi na žádné koníčky nezbývá čas. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.