čtvrtek 3. února 2022

Dnešní procházka

Dnes se sluníčko vyspalo opravdu dorůžova a s dobrou náladou putuje po obloze bez přestávky celý den. Tedy teprve je odpoledne, ale obloha je jak vymetená a tak si troufnu říci, že bude mít dneska za sebou pořádnou šichtu.  Sněhu sice není, jen se do rána objevil mírný poprašek, něco jako akorát pocukrovaná bábovka. Tak rychle ven. Aby pro mne focení bylo trochu zajímavější vzala jsem si s sebou modela.  Z mé výstavní skříňky jsem vybrala jeden z oblíbených kousků a jdeme na to. 

Pařezovky a mechy na stromech jsou mé oblíbené a stále se opakující téma, které mne nepřestane nudit, ale aby nezačalo nudit vás, tak si další fotky nechám na pokračování zítra. 
Mějte krásný sluníčkový den. 

9 komentářů:

  1. Marie, krásné fotky. Pařezovky a mechy mne nenudí, ba naopak mne to nabíjí hezkou energií. A ještě se sněhem, to je jako bonus.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruš,paráda....Když je sluníčko a sníh,tak to vždy vypadá jinak.U nás je bláto,po sněhu ani památky,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Se sluníčkem pěkné pokoukání!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie a foťák modelem.Dobrý nápad.Já mám doma vystavených šest foťáků, čtyři po tatínkovi.
    Sluníčko závidím,u nás je pořád bílá obloha a fotky s ní nejsou nic moc.Dnes ráno se to trochu protrhalo,ale kolem oběda už pršelo.
    Maruško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,moc hezké fotografie,já se dnes také toulala venku,ale bez foťáku. Sluníčkový den byl i u nás,hory byly blízko mírně zasněžené. Vnímala jsem tu krásu a nyní doufám, že se mě o ní bude zdát.🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, kochám se! krásné fotky!
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Maruš, někdo chodí vyvenčit pejska a ty venčíš foťák :-) Letos je u nás sníh vzácný. Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, pařezy a mechy mám taky moc ráda, ty mě nikdy neomrzí. Užívám si při pohledu na Tvoje obrázky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Podobný foťák jsem dostala od kamarádky, ale fotit s ním bych už asi neuměla. Příroda je nádherná, tak klidně foť mechy a pařezy a stromy dál, nikdy se nezevšední.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.