úterý 1. února 2022

Po kolejích

 Už plánuji dovolenou a samozřejmě po kolejích tam i zpátky.....A kde co mne inspiruje...:)

Hezký den. Ať se vám daří všechno, na co sáhnete a zdárně se vraťte domů, jestli někam jedete. 

12 komentářů:

  1. Jó, taky jsem si naplánovala, a zbytek že prej vichřice a rýmička, tak se vydám asi do podzemí a sama... Obrázkem jsi to vystihla.

    OdpovědětVymazat
  2. Já už také naplánovala. Majko, tak na toto teda nemám trpělivost.Chce to pevnou ruku a přesnost. 100x polygon...a já jsem zbrklá...ale máš to exelentní, tak se můžu kochat jak to dovedeš. - Opatrujte se, mne těší, že už "na Hromnice o hodinu více". - Míla

    OdpovědětVymazat
  3. Maruška je hračička,ale moc šikovná...

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško jsi šikovná. Krásně jsi tvořila. My také cestujeme většinou vlakem, pokud nás někam nevyvezou synové autem. Jen že manžel se autem strašně bojí, ne že by kluci špatně jezdili, ale spíš se bojí těch nezodpovědných řidičů, tak že my také většinou jezdíme vlakem...Zatím nic neplánujeme, protože kdo ví, jak to bude vypadat dál. Jinak já už obrázky netvořím vůbec jen si občas tvořím pozadí do knih a některé prvky mám stažené právě od tebe, a za tu možnost Ti moc děkuji. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké! Moc ráda plánuji cesty...
    Maruško, měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherně tvoříš a plánuješ.Na dovolených se mi líbilo to plánování.
    Jenže teď už je po tom.Manžel nikam nechce a máme kočku a občas psa.
    Maruško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Marie, už mám též naplánováno a těším se jen na pořádné počasí.Začnu, jak jinak, než že hned zkraje roku.Moc mě baví tě pozorovat, jak si vyhraješ. Parádní kousky! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, je hezké plánovat a snít o cestách. Já když si něco naplánuju, je vše úplně jinak..
    . Ale cestuju a výletuju ráda. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím neplánuji. Uvidím jaká bude konstelace hvězd :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, hezky plánuješ. My spíš zase budeme jezdit na výlety a manžel asi bude většinu času budovat chalupu. Uvidíme, co mu dovolí operovaná noha.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  11. Už mám také naplánováno po kolejích.

    OdpovědětVymazat
  12. Senzace, Majko, plánování dovolené ti jde opravdu skvěle!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.