čtvrtek 13. dubna 2023

Aprílové jaro

Počasí je v poslední době opravdu aprílové. Hned se ve dne setmí, aby padal sníh a opět se ukáže sluníčko, které ho promění v déšť, aby pak na obloze vykreslilo duhu.  

28 komentářů:

  1. Už mě ten apríl nebaví.Jeden den hezky a další ošklivo.Zachytila jsi nádherné barvy oblohy a duha nad domy je úžasná.
    U nás konečně vykvetly sakury.Včera bylo moc hezky a přijela mi bývalá spolužačka,tak jsme ji trochu povozili po Českém ráji.
    Konečně vypadá jarně.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, to počasí je fakt na nic. Hned se půjdu podívat i na tvůj blog. Český ráj, je opravdu kouzelné místo.

      Vymazat
  2. Maruško, dnes to tu je u tebe takové básnické, hlavně ta jedna fotka petrklíče...moc povedené a snové. Chválím tě, KOČKO.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jiřinko, to mne ani nenapadlo, že může článek takto působit. Jsem ráda, že se ti tu líbilo.

      Vymazat
  3. Maruško,komentář spadl do spamu,tak si ho tam vyzvedni.už mě to nebaví,je to věčně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, to padání komentářů do spamu mě také štve. nechápu, jak to mají nastavené, když přístup z mateřských blogů spadne do spamu.

      Vymazat
  4. Maruško, tvé fotky mám moc ráda. Jsou nádherné - krásně si zachytila to bláznivé počasí.
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu bláznivé počasí,ale krásně jsi zachytila jarní náladu,krásnou duhu a kytičky.Snad to opravdové jaro brzy přijde,měj se hezky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duhu už jsem letos viděla podruhé. Když se ovšem podívám ven nyní, tak jsem ráda, že nemám pejska. Nikdo mne nedonutí jít ven.

      Vymazat
  6. Já jen doufám, že stejně hnusné jako zima a jaro nebude i léto. Vody už mám za těch šest měsíců plné zuby....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám také. Manžel každý rok říká, že bude sucho, že musíme naplnit i bečky ze studny a letos nějak mlčí. :-D

      Vymazat
  7. Maruško, fotky máš krásné. Počasí je prostě dubnové, taky bych už raději měla trošku víc sluníčka. Duhu jsem letos ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu mám nad oblohou docela přehled, když bydlíme na kopečku, ale nyní ten pohled teda utěšený není. Venku to spíš vypadá na podzim. :)

      Vymazat
  8. Krásné fotografie Maruško. U nás je to podobné. Krásně bylo jen ve středu odpoledne, kdy mě syn vezl domů z nemocnice, ale další den už zase zataženo...Krásné jarní dny Ti přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ve středu jsme byli na zahradě a tak jsem něco udělala. Jaruško drž se.

      Vymazat
  9. 1*****. Vody je potřeba, ale co je moc, toho je dost. Po doktorech mne musí vozit manžel autem, než bych tam došla, tak jsem durch, protože "chčije a chčije". - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, pravdu máš. Čeho je moc, toho je příliš.

      Vymazat
  10. Takhle krásně zbarvený západ jsem u nás už dlouho neviděl, většinou se úplně zatáhne nebo vyjasní. Tvoje fotky nemají chybu. Parádně zachycená aprílová atmosféra! Radost pohledět !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel už se mi směje, co na té obloze pořád hledám. Ale vždycky, když jdu chystat večeři, tak mám ten západ před sebou. A bydlíme na kopečku, tak stačí koukat z okna. No dneska je obloha až u země a raději se nekoukám. :)

      Vymazat
  11. Maruško to máš moc hezké fotografie, hlavně se mi líbí duha a západ. Pokochala jsem se u Tebe, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duha byla tentokrát hodně sytá, až mne to překvapilo. To si tak sedím u počítače a přímo mne to zasáhlo svým světlem. Byla hodně blízko. Škoda, že nemáme okna i na východní stranu, možná by se podařila celá.

      Vymazat
  12. Majko, krásné fotky. Nádherná duha a úžasné nebeské divadlo plné barev a k tomu kytičky. Taková parádní všehochuť.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Letošní jaro trochu "nepovedené", ale na fotkách hezky zachycené!! Fotky západu slunce jsou úžasné!!!!!! Přeji krásný den!

    OdpovědětVymazat
  14. Řeknu ti, že teď bych aprílové počasí brala, to vedro je nesnesitelné! 🤢 Tvoje záběry jsou úžasné, Majko, úplně mě osvěžily. 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.