neděle 6. února 2022

Stydlivý Měsíc

 


Včera jsem se chystala do postele a šla jsem se ještě napít, když mě za kuchyňským oknem zaujal krásný ostrý srpek Měsíce. Zdál se mi nad tím panelákem naproti hodně veliký. Běžela jsem pro stativ,  ale než jsem vše nainstalovala a nastavila odhadovaný dlouhý čas, Měsíc se zahalil do závoje oblaků až totálně zmizel. Zlobila jsem se na něj, zbytečně jsem šachovala po bytě se stativem, a proto ho za trest zveřejním. To se přece nedělá. :(

12 komentářů:

  1. Ale i tak je to hezká fotka. A je pravda, že kolikrát by člověk potřeboval mít v daném momentě u sebe foťák,protože je to nevratná chvíle. Ale bohužel. :-)
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem se dívala a říkala si "bude kosa". Vybavuje se mi v hlavě básnička:"postoj chvíľa - si krásná" a tak je to s časem - plyne a plyne a než si to uvědomíme tak je to minulost a v nenávratnu. No ale fotečku máš krásnou. Dnes zde šedo...Míla

    OdpovědětVymazat
  3. Povedené fotka, Maruško.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Maruš,věřím,že tě měsíc naštval,ale i tak je to hezké,snad příště,hlavně ať jsme zdraví...

    OdpovědětVymazat
  5. Měsíc si s námi dovede hrát, mám ráda jeho proměny, ale že se ti schová jak stydlín, když ho chceš zvěčnit, to se nedělá.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruš, mraky nechtěly přes den pustit sluníčko a večer zase měsíc. Vystihla si pravou chvilku. Někdy stačí pár vteřin a všechno je jinak. Klidnou neděli :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká fotka, škoda, že chvíli nepočkal.
    Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško,ty máš z okna parádní podívanou.Fotografie se mi líbí.To stěhování stativu znám.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, ten měsíc nepočkal, to si dovolil. Fotka je pěkná, povedla se.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, hezká fotografie a Ty máš z okna bezva výhled. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ten vypadá tajemně, jako létající talíř.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.