pátek 16. srpna 2024

Náměšť nad Oslavou - zámek - exteriér

 

Pokračuje čtvrtý den naší dovolené. Z Velké Bíteše jsme se autobusem zavezli k zámku v Náměšti nad Oslavou a krásně se prošli stínem parku. Dnes vám tedy ukážu jen exteriéry zámku s parkem a komnaty a město si necháme zase na jindy. 

Fotky se mi možná trochu přeházely, ale to nevadí. Pro dnešek je to tedy vše a na pár dní si dám pauzu. Můžete se pak těšit na interiéry a město. A to stále nebude z naší dovolené vše.  Ale možná se mi podaří být s vámi ve spojení přes wifi.
Mějte se krásně. 

23 komentářů:

  1. Park je pěkný a zámek samozřejmě taky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady pochválím úvodní koláž a líbí se mi ten "kopytník" před vchodem do zámku. 😎 Ráda si prohlédnu interiéry i město a přeji klidnou a ve zdraví prožitou "pauzu". 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Již jsme zpět a snad do Vánoc budu mít pro blog témata. No dělám si legraci, ale je toho hodně.

      Vymazat
  3. Hezký zámek i park, jsem zvědavá na interiéry :).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, léta jsem tam nebyla a těším se na tvoje fotky krásného mostu pod zámkem se spoustou soch. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak v tomto parku by se dalo těžko najít místo, které nemám prochozené. Byli jsme tu na pracovní cestě a Aaron byl s námi, takže procházky v parku byly super. Jen byl březen a zahrada spala...
    Maruško, moc děkuji za krásné letní fotky. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaronek by jistě také mohl vyprávět, co vše se z psaníček v parku dozvěděl. 😄

      Vymazat
  6. Krásný zámek i okolí.Všímám si,jak je trávník rezavý asi také dlouho nepršelo.U nás v sídlišti je to to samé a přitom včera ráno popršelo.Maruško,hezký den i víkend

    OdpovědětVymazat
  7. Při procházce s tebou jsem si zavzpomínala na naší pracovní skupinu, se kterou jsme jednou za rok podnikaly výlet a jeden rok byl na programu zámek Náměsť nad Oslavou. Už je to dávno a proto jsem si to ráda připomněla. Těším se na další pokračování. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, kde jsou ty časy kolektivních zájezdů z práce. Bývalo to fajn.

      Vymazat
  8. Kastelán na zámku pan Mgr. Marek Buš je i skvělý varhaník pořádající každy rok novoroční koncert v Bazilice v Třebíči. No a na zámku v knihovně se pořádají koncerty (já tam bohužel nemůžu dělá se mi špatně protože jak je známo tyhle prostory jde hodně těžko vyvětrat tak, aby ta nelibá vůně zatuchliny zmizela. Někdo to třeba nevnímá, ale já jsem na to háklivá). A v parku je aktivit až až. Máš to moc hezké - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten varhaní koncert musí být nádhera. Já jsem od melička ráda pobývala v prostorách půdy, kde mělo veterinární středisko archiv dokumentů. Staré knihovny mne fascinují. Možná I proto jsem nakonec přes 30 let pracovala v technickém archivu jednoho podniku. Sice nešlo o knihy, ale výkresovou dokumentaci výroby. Kopie originálů v šanonech také dobře zaváněly.

      Vymazat
  9. Zámek Náměsť nad Oslavou vůbec neznám - park je moc pěkný. A skvěle nafocený.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Já vůbec nevím, jak je možné, že mi Tvoje dovolenkové příspěvky unikly. Ale už mám vše prohlédnuto, přečteno. A těším se na pokračování, protože tuto oblast až tak moc neznám.
    Hezké nedělní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem se vrátila ze Slonenska s hromadou nových zažitků, ale nejprve dokončím dovolenkový pobyt.

      Vymazat
  11. Náměšťský zámek znám, ale už je to několik let, kdy jsem tam byla naposledy. Až nebude takové vedro, možná ještě návštěvu o dvou holích zvládnu, ráda bych! 😉 Tobě nohy slouží očividně dobře, docela ti závidím, Majko! 🙂
    Skvělé záběry, jako obvykle. Letošní počasí je sice úmorné, ale na focení parádní - slunko, sem tam mráček a modrá obloha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na focení je opravdu počasí skvělé a obloha fotogenická s těmi mráčky. Hanko, nohy slouží, ale záda dají při zátěži zabrat. Začínám si na to zvykat. :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.