pátek 18. října 2019

Varhany v Krakově -61-64)

 V Krakově se mi podařilo navštívit několik kostelů, avšak ne všude se může fotit. Velmi přísná ochrana je například v kostele na Wawelském návrší. Tam jsem si netroufla ani mít foťák zavěšený na krku.

Kostel sv. Petra a Pavla v Krakově (61)


Kostel Nejsvětější Trojice (62)

V tomto kostele právě probíhala svatba a tak jsem si netroufla zaujmout výhodnější polohu pro lepší fotku nástroje.

Kostel sv. Františka z Assisi (63)

Zde seděla u vchodu slečna a vedle ní obrovská cedule s přeškrtnutým foťákem a samotný kostel byl málo nasvícený. Krom toho lepší fotografii varhan bránilo i veliké okno hned za nimi. Ale byla jsem tu a vyfotila jsem tedy svůj 63. kousek.

Na Velkém náměstí se nachází i malý kostelík sv. Vojtěcha (64)

Vstup byl volný a tak hurá tam. Ale jak vidíte, varhanní skříň sice je, ale píšťaly zde nejsou. Netuším, zda je nástroj v opravě nebo se při obřadech používá už jen reprodukovaná hudba.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.