neděle 7. června 2020

Zámek Litomyšl - interiér

Kolem litomyšlského zámku už jsme se prošli a nyní se podíváme do jeho komnat.
Základní prohlídku jsme zahájili v divadle
Z arkádového ochozu se přiblížíme k freskám na zdech, které představují historické výjevy.
A dále pokračujeme v komnatách
ZDE také najdete více informací o zámku, okruzích, otevírací době...

Moc se mi tu líbilo a doufám, že i vám.:) Další návštěvou vás zavedu do podzemí zámku. Sice jsme tam byli jiný den, ale to je nejlepší návštěva v době, když se venku nedá pobývat bez deštníku a nechce se vám ležet na pokoji.

7 komentářů:

  1. Nádhera, nádhera, nádhera. Užívám si prohlídku zámku s Tebou a moc za ni děkuji. V Litomyšli jsem ještě nebyla a kdo ví, zda se sem podívám, ale je tak krásně. Úžasné fotky.
    Marie, přeji parádní neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se procházka komnatami líbila. Já jsem se do Litomyšle musela podívat o jedné dovolené, protože VendyW o ní tak lákavě psala, že jsem neodolala. :)
      Hezký večer.

      Vymazat
  2. Maruško to je krása tak jsem se pokochala krásnou prohlídku si nám udělala ********************💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  3. Je to nesmírně krásný interiér a množstvím úžasného porcelánu.
    Maruško, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbí ten porcelán s krajinářskými malbami. Co talířek, to jiný obrázek.
      I tobě přeji hezký den.

      Vymazat
  4. Překrásný zámek i interiéry. To je neskutečná nádhera Maruško. Krásné jsou výzdoby stěn i štuky na stropech. O vybavení interiéru ani nemluví,. To je skvost sám...Je to prostě nádhera. Ten porcelán je nedocenitelný a opravdu překrásný,. Takto krásně malovaný se jen tak nevidí. Úžasné a já opět děkuji za tu krásnou prohlídku a možný tip na výlet i když pro nás by to muselo být s ubytováním...Krásný den přeji Jára.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.