sobota 13. června 2020

Za vůní kávy do muzea

Když na dovolené zrovna prší, je škoda trávit čas na pokoji, vyrážíme do muzeí nebo zámků. Ve Svitavách zámek není a navíc jsme se dneska z jednoho pěkného hradu a zámku vrátili, tak zaskočíme do muzea. Jsem milovník kávy, leč pozor...nejsem odborník. Přesto mohu říci, že někde uvařit kávu opravdu umí až na ni vzpomínám a někde je to prostě kafe po obědě. Ale vždy mne uspokojí.  Tato expozice zřejmě není stálá, možná jste na podobnou voňavou výstavu již někde narazili
To je o kávě vše a nyní se půjdeme podívat, jak praly naše babičky a maminky. Venku stále drobně prší.

3 komentáře:

  1. Voňavá expozice! Ty staré mlýnky, konvičky, moc krásné kousky!
    Maruško, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to ani nevím, že to ve Svitavách máme. Jsem kousek, z Poličky... :) Jak to půjde, tak tam určitě zajedeme. Mimochodem jsem rád, že jsem narazil na váš blog. Máte moc příjemné fotky. Máte na blogu někde napsané, čím fotíte? Já nedávno se slevou pořizoval nový objektiv, právě do interiérů, tak mě to trochu zajímá. Ale jinak jsem taky fotograf amatér, který si fotí především pro radost. Hlavně mě to pak nebaví moc upravovat a hrát si s tím v postprodukci. Jak to máte vy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, že tato výstava byla jen dočasná. Nevím, zda se jedná o stálou expozici. Já fotím jen ultrazoomem a právě proto, že neměním objektivy jen nastavuji podle toho, co fotím a kde. Nefotím ale na automat, ale na mauální nastavení, takže si nastavuji clonu, čas i expozici. Kolikrát slyším od fotografů, že třeba na výletě bylo hodně krásných motýlů a oni bohužel neměli patřičný objektiv. Tak to u mne nehrozí. :) Oblíbila jsem si Panasonic. Tyto fotky jsou focené DMC FZ200, ale na podzim jsem si koupila FZ 300, tak se musím učit, protože má těch možností hodně a dotykový displej. Je sice už těžší než 200, ale pořád pro mne lehčí než zrcadlovky s několika objektivy. Už jsem starší, tak i ta váha u mne hraje roli. :) Jsem ráda, že jste to tu našel a budu se těšit i na další návštěvy. :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.