čtvrtek 2. července 2020

Varhany v kostele sv. Jakuba Většího ve Valašském Meziříčí (22)

Jednoho únorového dne jsem se vypravila opět fotit kostelík vedle zámku Kinských. Většinu roku je zavřený až na malé výjimky a špatně se fotí pro vzrostlé stromy. Před kostelem stálo služební auto nějaké firmy a to mi silně vadilo.  Ovšem napadla mne myšlenka, že bych mohla požádat dělníky, jestli se tam mohu podívat, že jsem tam nikdy nebyla. Dělníkům to nevadilo, ba bylo jim to srdečně jedno. Kostel se viditelně opravuje i uvnitř, nedávno mu byla opravena střecha a instalována nová zvonice. Až o kostelu budu psát, určitě uvidíte i fotky z náročné instalace zvonice. Nyní je to opět jen a jen o varhanách. 
Díky mé drzosti mám tedy ve sbírce 22. kousek


Nedávno jsem četla, že se bude kostel otevírat pro veřejnost a tak jestli mi tato akce neujde uvidíme ho v plné kráse. 


 

4 komentáře:

  1. To jsi měla štěstí,že jsi se dostala dovnitř.Varhany jsou krásné a jak vidím,tak už jich máš 22.To je také hezká záliba.
    S tím autem mám i já pořád nějaký problém.Krásný kostel,chci fotit a stojí tam auto.Co už takových fotek mám.už jsem si kolikrát říkala,že ho v nějakém programu odstraním.Jenže to už je narušená fotka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstraňovat celé auto v zástavbě by byla pěkná fuška a si by to bylo poznat. Já tak někdy trochu zredukuju dráty el.. vedení nebo v lese dokážu z fotky vyretušovat syna. V zeleni to ještě jde, protože jak rostly větve stromů nebo byly kameny na cestě to nikdo neví. Dobře se retušuje v programu PhotoScape. :) na těchto fotkách jsem auto a dělníky odstřihla, el ta fotka pak vypadá moc natěsno ořezaná.

      Vymazat
  2. Varhan máš tedy už moc pěknou sbírku, Maruško!
    Děkuji za zajímavé fotky i čtení!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jich mám kolem 60, ale dávám je sem na přeskáčku. Stěhuju starý blog asi dost chaoticky, podle toho, na co mám zrovna náladu.:-D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.