čtvrtek 2. července 2020

Varhany v kostele Všech svatých v Rožnově p. Radhostěm (17)

V Rožnově pod Radhoštěm jsem vyfotila ještě jedny varhany do své foto sbírky. A to jsem si je musela skoro vydupat. Když jsme šli se synem okolo kostela, měli jsme ještě trochu času na plánovanou akci ve skanzenu a zastavili jsme se v pěkně upraveném parčíku kolem kostela, kde byl původně hřbitov. O tomto místě se zmíním v dalším článku, ale jak to souvisí s tím vydupáním? Před vchodem do kostela jsme se dověděli, že bude tento otevřen od 9-12 a od 13-17 hodin. Chtěla jsem chvíli počkat a pak teprve jít do skanzenu. S tím můj tvrdohlavý syn nesouhlasil a protestoval, že nestihneme zahájení mysliveckého dne. Když jsem později zjistila, že se skanzen otevírá v 9 hodin, ale zahájení akce až v 10 hodin, doslova jsem zuřila a měla jsem pokaženou náladu. Vydupala jsem si, že půjdeme dříve na oběd a já se pak ke kostelu do města vrátím. A tak se také stalo. musela jsem však projít ve vedru rozpáleným náměstím a měla jsem pocit, že nedojdu. Vdechovala jsem horký vzduch. Ve skanzenu jsou vzrostlé stromy a to horko jsme tak nevnímali. Ale zvládla jsem to a varhany jsem mohla vyfotit.

 Fotky kostela jsou maličké, ale určitě budou velké až se o kostelu zmíním s více fotkami v některém vstupu z kraje Zlínského. 


1 komentář:

  1. V Rožnově pod Radhoštěm jsem byla,ale ve skanzenu,když jsme byli na dovolené v Jeseníkách.Další nádherné varhany.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.