pátek 7. srpna 2020

Nový zámek Jevišovice

V Jevišovicích na Znojemsku jsme se již zastavili ve Starém zámku a nyní si prohlédneme Nový zámek. Nový proto, že byl postaven mnohem později, než zámek první. O tom i informace na titulní fotografii čerpané z oficiálních stránek.

Sochy v parčíku před portálem i v příjemném lesoparku.

Tady se mi moc líbilo. Nemohla jsem se stavby nabažit. Zeleň obepínající staré stěny působí krásně. Vůbec nemám za zlé záměru, použít zámek pro domov důchodců.  Když jsme tu byli, tak zrovna na jednom místě byly lavičky seskupené do kroužku, klienti zpívali a pohupovali se do rytmu písně. Ale viděli jsme i samotného dědečka na vozíku osaměle s hlavou svěšenou sedět na jedné verandě. Jo stáří není vůbec veselé, zvláště, když zůstane člověk sám. 

 



6 komentářů:

  1. Krásný zámek i park. Důchodci alespoň mají hezké prostředí. Máš pravdu, že je stáří smutné, když je člověk nemocný a navíc zůstane sám. Někdy je to nutné i ze zdravotních důvodů, mám na mysli alzaimer centra.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš Maruško pravdu,že stáří není veselé když zůstane člověk sám.....

    OdpovědětVymazat
  3. Nene, tak tam se mi také moc líbilo. Měla jsem takový pocit, že to chci domů :-) :-) A když jsi pak napsala, že je to domov důchodců, asi si tam podám přihlášku, aby mě v důchodu vzali... :-) Snad tam lidé stráví příjemné stáří.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, moc děkuji za tu krásu. Nikdy jsem tady nebyla, ale jsem okouzlená! Nádhera!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásný zámek. Nádherné fotografie. Je lepší zámek využít jako domov pro seniory, protože se alespoň bude udržovat, než ho nechat chátrat a zdevastovat vandaly a bezdomovci. Také park kolem je krásný. Pohodový víkend Maruško.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, mohu potvrdit, zámek a okolí je nádherný. Byla jsem tam uvnitř a maminka tam byla moc spokojená.Ze zdravotních důvodů jsme se nemohli o maminku postarat,ale jí se tam moc líbilo. Její věta při naší poslední návštěvě mě "zahřála"u srdíčka - " vy jste pro mě přijeli, ale já tu zůstanu, mě se tu líbí"

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.