neděle 9. srpna 2020

Varhany v kostele Nanebevzetí Panny Marie ve Vranově nad Dyjí

V poslední době zveřejňuji varhany tak trochu na přeskáčku, a proto dnes představím ve fotografii svůj 31. ulovený kousek.

Jak mnozí víte, dovolenou v roce 2016 jsem trávila ve Vranově nad Dyjí. Kostel Nanebevzetí Panny Marie se nachází pár kroků od náměstí, přesto jsem si myslela, že odjedu bez toho, abych varhany v tomto kostele uviděla na vlastní oči. 6. den jsme se vraceli z výletu a tak jsem ke kostelu zašla, leč bylo mi umožněno nahlédnout jen přes mřížové dveře. Je pravda, že na dveřích byla cedulka, že zájemci o prohlídku se mohou přihlásit na faře. Váhala jsem, hlodalo to ve mně, ale syn mne přesvědčil k odchodu. Druhý den jsme plánovali pěší procházku na Clariho kříž. Modrá značka vede kolem kostela a já koukám, že do kostela se schází lidé na mši.

Opět jsem váhala a opět to ve mně hlodalo. Nechci rušit a nechci v lidech vzbuzovat pocit, že fotím k nějakým účelům právě je. Mše měla začít asi za 15 minut. Osměluji se a pokorně vcházím. Kostel se mi moc líbí už i proto, že je zde hodně světla, které odráží bílé zdi. A na tom bílém pozadí se krásně vyjímají i varhany.





5 komentářů:

  1. Krásné varhany, moc hezký kostel a moc pěkně jsi to popsala. Krásnou tropickou neděli Maruško.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné varhany, je skvělé že jste se nakonec "osmělila," a vydala se fotit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný kostel i varhany...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné varhany a krásný kostel....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.