neděle 9. srpna 2020

Ten zámek mi učaroval

Málokdy, spíše nikdy se v dovolených nevracíme na stejné místo, ale stačil jeden den ve Vranově nad Dyjí, abych přímo zatoužila být tu znova. Vlastně jsem už tohle místo představila dost zevrubně svými fotografiemi, ale nemohu si pomoci, tento zámek mi učaroval nejen svou polohou. Na výletech jsme ho mohli vidět z mnoha úhlů a nemohu odolat, abych si sem ještě naposledy pár fotek nevložila.

7 komentářů:

  1. Krásné fotografie. Rozumím Ti, někdy nás některé místo okouzlí, mně se to teď stalo v Brtnici a určitě se tam ráda vrátím. Vranovský zámek je nádherný jak se ve své majestátnosti tyčí nad městem.

    OdpovědětVymazat
  2. Má nádhernou polohu, nad Dyjí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ani se ti nedivím. Ta poloha zámku a ta rozmanitost těch různých jeho částí tvoří velmi pohledný celek...

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotografie nádherného místa. Škoda, že pro nás je to tak daleko a letos to je s ubytováním už skoro všude na nic a navíc strašně podražili, aby dohnali ty tři měsíce. I když na jaře zase tolik lidí na dovolenou nejezdí. Přijde mi to spíše jako argument pro zvýšení cen.

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec se ti nedivím, zámek je opravdu nádherný ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná dovolená.
    Přeji klidné dny na zahradě ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. V zámku i ve Vranově jsem byla několikrát. Děkuji za připomenutí krásnými fotkami. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.