čtvrtek 13. srpna 2020

Zámek Lysice - interiér

A nyní se se mnou můžete podívat do jednoho z okruhů lysického zámku. Zvu vás na prohlídku reprezentačních prostor, knihovny Marie von Ebner Eschenbach, velkého salónu, dámských apartmá, orientálního salónu a knihovny Erwina Dubského. A nakonec sejdeme do sklepení. 


5 komentářů:

  1. Tak tady jsem ještě nebyla, tento kraj moc neznám, děkuji za osvěžení. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherně zařízené interiéry. Ovšem uklízet bych je nechtěla.
    Líbí se mi pověst o rytíři.
    Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné! Tento týden jsem trochu zahlédla opakování Četnických humoresek - byl tam zámek Lysice a Oslavany.
    Měj hezký den, Maruško! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. Tato místa jsou pro nás moc daleko a tak ti děkuji za seznámení s nimi.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný zámek.Už jsem dlouho na prohlídce v žádném zámku nebyla a docela ráda bych se někam podívala.Jenže manžela to nezajímá a já jezdím jenom s ním.Asi budu muset přibrat sestru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.