úterý 1. září 2020

ZOO Hodonín

 Třetí den naší dovolené jsme se vypravili do ZOO v Hodoníně. Tyto zahrady máme také moc rádi a tak nemůžeme hodonínskou minout, když jsme nedaleko. Hodonínská ZOO je příjemná, ale hodně malá na celodenní výlet.  Proto jsme využili možnost zpáteční cesty autobusem do Veselí nad Moravou přes Holíč a Skalici na Slovensku. Já jsem chtěla navštívit Skalici, ale nakonec jsem se přiklonila k synovi, protože mne zaujal holíčský zámek obklopený vodní plochou. Nyní se tedy podíváme nejprve do ZOO. Z autobusového nádraží byla cesta ulicemi v panujícím vedru únavná, ale v zahradě samotné je  stínu dost. 

A to je ze ZOO vše, nyní si zajedeme na oběd do Holíče do restaurace Harmónia a pak na zámek.  Podle webových stránek hotelu a restaurace si můžeme pochutnat v luxusní restauraci na skvělém jídle za nevelký peníz. 

24 komentářů:

  1. Já to věděla,že mně svými obrázky brzy rozbrečíš.Přes Hodonín jsem jezdívala s taťkou k babičce.Na nádraží byl takový most,kde se nasedlo do stařičkého vlaku na Čejč.Pak se makalo pár kilometrů...Jak já jsem to tam milovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, jsem na tom stejně, když čtu o místech která znám z dětství. Hned je v duši nostalgie. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. P.S.
    Do Holíče jezdili nakupovat krajky atd.na lidové kroje,které se tam ještě tehdy normálně oblékaly.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie, nádherná zoo. Já bych skončila u papoušků...Hezky den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Jaruško, věřím, že bys skončila u papoušků, vidím ho i ve tvé ikonce.🦜😊

      Vymazat
  4. Zvířátka a jejich svět mám moc ráda.....Hezké fotky

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za krásnou procházku Hodonínskou Zoo. Je vidět jak se zvířata ukrývala ve stínu.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotečky Maruško, obzvlášť ten papoušek! Přírodu a zvířátka taky můžu. Hezké odpoledne ve spolek...

    OdpovědětVymazat
  7. Ti papoušci jsou krásní! :) Dlouho jsem v žádné ZOO nebyla, vždycky jsem měla nejraději akvária s rybičkami :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život v akváriích také ráda sleduji. Ale v ZOO se vždycky nejvíc těším na šelmy kočkovité a medvědy. Ale úplně nejvíc nás stáhnou pandy červené.

      Vymazat
  8. Teda ten lev, to je ale "macek" :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Marie, moc hezké fotky. V ZOO jsem už léta nebyla a to máme jednu téměř za humny. Ale bez dětí se mi tam nějak nechce, naše jsou už dospělé a vnoučátka zatím žádná.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda i ZOO bez svých vnoučat, kdy si mohu zvířata vychutnat a i focení je lepší, když se nemusím o nikoho starat. Ale mám už i vnoučata velká, která o výlety s babičkou nestojí, tak jako dříve. A můj nejmladší syn je takové přerostlé velké dítě, které mě do zoo vždycky dotáhne a pak soutěžíme, kdo má lepší fotky.🙂

      Vymazat
  10. Maruško, moc hezké fotky. Ač jsme byli v Hodoníně v lázních, tak ZOO jsme nenavštívili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZOO je jen taková maličká, ale příjemná na zpestření dovolené. Manžel mi říkal, že v Hodoníně jsou i lázně, ale já mám Hodonín ve vzpomínkách jen v podobě strašně dlouhé ulice, ve které jsme s manželem chodili z obchodu do obchodu, to ještě nebyl internet a on chtěl mít přehled o tom, co se kde prodává. Musela jsem tedy i do železářství a podobně. Tenkrát jsme si tam jenom tak odskočili při pobytu u manželovy maminky v Kyjově. A pak jsem tam byla ještě jednou na vojenské přisaze mého staršího syna, ale to už je také čtvrtstoletí. 🙀

      Vymazat
  11. Moc krásné fotografie se ti povedly.V ZOO mám vždy problém fotit přes ty všechny pletiva,skla a podobně.Krásná ZOO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem se trošku naučila fotit přes pletivo. Foťák si nastavím na Makro a zvířátko si hodně přiblížím zoomem. Ty dráty se pak rozmlží nebo rozmažou a ostří se na zvíře. Ale někdy se to nepovede. sklo se často leskne, tak zase hledám úhel pohledu, jenže mi tam nesmí překážet žádný další lidi. Proto mám ráda zoo kde jsou výběhy a třeba pozorovatelny. Nádherná je táborská ZOO.

      Vymazat
  12. Krásná ZOO, ze všech zvířátek se mi nejvíc líbil můj oblíbený chameleon. Ten je tak ošklivý, pro mě krásný. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🙂Ano,i já jsem to tak vnímala. Proto jsem se snažila pořídit jeho portrét. :D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.