pondělí 23. listopadu 2020

Podzimní procházka











32 komentářů:

  1. Nádherné fotky, Maruško! Ta pavučina, to je skvost.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jak mi ty procházky podzimem chybí. Ale po bytě už chodím bez opory, tak se snad už brzy vydám i ven. Ale dneska u nás bylo ráno i náledí a máme to tu všude do kopce a s kopce, tak se zatím bojím. Zatím mi vadí i nerovnost chodníku.

      Vymazat
  2. Nádhera ! Ó ta pavučina !
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavučinky se nejlépe fotí na podzim. Ráda je lovím.

      Vymazat
  3. Nádherné korálky, všechny fotky se mi líbí. Už jsem doma našla dva malé šnečky, asi jsem si je domů přinesla, jak jsem schovávala fuchsie.Hezký den, Maruš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i tobě hezký den. Včera jsem chtěla jet s manželem na zahradu, ale zakázal mi to. Prý mě nebude tahat ze zahrady zase do nemocnice. Zuřím....

      Vymazat
  4. Maruško,to jsou překrásné fotografie.Moc se mi líbí
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  5. Paní, vy už jste v takové kondici, že běháte po lese ? Klobouk dolů.
    Fotky se ti moc povedly, přeju jen a jen zdraví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, Simi. Psala jsem zde https://marijakesfoto.blogspot.com/2020/11/podzimni-foceni.html?m=1 , že do svého lesíčku nemohu ale tak budu cestovatelské články prokládat staršími fotkami, které na tomto blogu ještě nejsou. :)

      Vymazat
    2. Taky se podivuji jak ti to Maruško šlape. ☺ Á už to čtu, krásné foto z předešlých úlovků. Stejně jsou krásné. ☺

      Vymazat
    3. Marti doma už chodím bez opory, na kontrolu a rehabku chodím s oporou už sama, ale třeba na zahradu a do lesíku mne manžel pustit nechce. Ani na tu zahradu mne nevezme, prý mne pak nebude někam tahat na hřbetě. :( Poctivě cvičím a pokroky se dostavují. :)

      Vymazat
  6. Moc pěkné detaily, také je mám ráda. Kapičky na pavučinách jsou velice efektivní, klobouk dolů :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je ale krása! Prohlížela jsem 3x dokola...
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, to jsou nádherné fotografie. Ty detaily jsou perfektní. Opravdu krásné fotografie jsi pořídila. Super...tleskám. Přeji Ti příjemný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, od tebe mně pochvala těší dvojnásob. Děkuji

      Vymazat
  9. Majko, to jsou nádherné fotky. 👍👍👍 Úžasně jsi vystihla detaily.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  10. Máš nádherné fotografie. A krásně ostré. Já jsem na minulé procházce taky měla hlavu u země, fotila houbičky a kapky na spadaných listech, tak jsem si na tebe vzpomněla. Krásné poklidné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já těmto podzimním procházkám říkám urousané focení. :)
      manžel pak nadává, že mám zase promáčené boty. :-D

      Vymazat
  11. Nestačím obdivovat nejen Tvoji nápaditost, ale i krásné snímky. Asi bych potřeboval vzít do učení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, Mirku. Já bych ale byla mizerný učitel, třeba se zrcadlovkou to vůbec neumím, já akorát umím nastavit clonu a čas a to mi ještě foťák napoví, když mi ukáže, jak to při kterém nastavení bude vypadat. Ale když slyším debaty o focení, tak nevím, o čem ti lidi mluví. :) Ale ty přece žádného učitele nepotřebuješ. :)

      Vymazat
  12. Majko, tohle mi zase úplně vyrazilo dech!!! Nádherné záběry! Pavučiny jsou kouzelné a moc se mi líbí i šneček a houbičky na pařezu a ... vlastně všechno! :)
    Dneska u nás bylo přesně tak, jak to vypadá na tvé fotce s lesní cestou.
    P.S. Už jsem asi přišla na to, jak mám odesílat komentáře, dělala jsem chybu v URL. Snad to teď půjde bez problémů. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko. Ty jsi skvělá fotografka, a proto jsem potěšena tvou pochvalou. Šneka jsem našla na zemi a abych se k němu nemusela shýbat dala jsem si hi na lavičku a k němu list. A divila jsem se, jak rychle ten šnek z toho listu leze pryč. Prostě chvilku nepostál. :D

      Vymazat
  13. Hlemýžď to má dobré, zaleze do domku a zahřeje se, ale co chudák pavouk? A navíc celá síť se mu obalí ledem a žádný hmyz se už do ní nezamotá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda...když to nyní čtu, je to krutá pravda. Chudák pavouk.....:-D

      Vymazat
  14. Maruško, pokochala jsem se tvými krásnými fotkami. Je to nádhera.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.