úterý 15. prosince 2020

Terapie v terénu

Včera byl opět krásný den  a já jsem poprvé vyrazila do terénu na jiný než dlážděný chodníček. Bez jakékoli opory. Tedy oporou mi byl celoživotní partner. Do kopečka se mi jde dobře, opačně jsem při prudším klesání jen potřebovala na chvíli vzít za ruku jako při mladistvém randění. Je to nádherný pocit, být venku na vlastních nohách. 
Tahle chalupa se mi strašně líbí. Je celoročně obývaná.
Mini ZOO, kterou jsme minuli a chtěli původně navštívit je v pondělí zavřená. Jako zámky. Ale jinak je otevřená celoročně, tak se sem mrkneme jindy.  Přes plot mě focení nebavilo.  Při návratu kolem rodinných domků nás zdravily tyhle krasavice.  

Dneska jsem zvládla  rehab.cvičení, vodní ultrazvuk a zašla jsem se konečně nechat ostříhat. 
Je mi báječně.  
Ať je i vám báječně, ať máte v této divné době i důvod k úsměvu. 

18 komentářů:

  1. Tak mě by stačilo k radosti úplně to sluníčko. Ostříhaná jsem, zub mám už opravený a jako nový, ale prostě ta tma mě strašně vadí, a teď nějak víc jak jindy. A už vůbec tomu nepřispívají pindy politiků a rádoby nadšená a veselá předvánoční atmosféra v televizi a v rádiu. Ty nekonečný přání a Spolu to zvládnem... už jsem fakt na tu křeč alergická...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, i ta tma už se bude brzy stahovat do pozadí. Dny se začnou brzy prodlužovat. Sluníčko tu pár dní bylo, ale už má zase pršet. Uvidíme. TV vůbec nepouštím. Jsem většinou na počítači, kde si pustím nějaký film podle vlastního výběru z HBO GO nebo archivu některé televize. Prima nabízí i obraz v obraze, takže si při tom mohu dělat i něco jiného. Bohužel Michal, když přijde z práce, tak pustí internet a sděluje mi všechny nové zprávy ohledně opatření a stavy nemocných... jenom ho ženu z pokoje pryč....Letošní Vánoce mě nebaví a také to všelijaké veselí předstírané a vnucované mi jde na nervy. Dala bych si svařák nebo punč na náměstí u stánku, ale nic takového není........Hnusná doba.

      Vymazat
    2. Mě štve, že mi letos nevyšel žádný z adventních zájezdů. Za posledních šest let je to poprvé...svařák si dám doma, ale prostě na trzích, byť ošizený a předražený má prostě své kouzlo.

      Vymazat
    3. Právě. Já jsem sice na Adventní zájezdy nejezdila, ale s myšlenkou Vídně jsem laškovala. Tak už se to asi neuskuteční. U nás byla dneska místo koncertů a trhů nějaká demonstrace (viděla jsem na kameře). Asi začátek každého století musí být něčím podobným poznamenaný. Jen jak dlouho to bude všechno trvat. Přemýšlela jsem nad plánováním příští dovolené, ale nějak se mi do toho nechce. Krachují restaurace, penziony... a o stravování na výletech nebudu mít ty pravdivé informace dopředu. Jako se nám to na jednom výletě stalo. Podle internetu hospoda v provozu, skutečnost jiná. Ach jo.

      Vymazat
  2. Vycházka na vlastních nohách, to je dobrá zpráva, hlavně buď opatrná. Včera bylo opravdu krásně, sluníčko dělá dobře snad každému ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu opatrná, nebudu nic přehánět. Ale také někdy platí, že čím více si člověk dává pozor, tím snáze něco vymastí. Bojím se náledí a sněhu ve městě, ale nemusím chodit do práce, tak to snad do jara nějak zvládnu bez úhony. Už je to prostě nadějnější. :)

      Vymazat
  3. Maruško, tu procházku Ti přeji a zároveň trochu závidím. U nás slunce už skoro neznáme. Ostříhaná nejsem, ale ani mi to nevadí. Mám délku vlasů u které vždycky přemýšlím, jestli si nemám nechat narůst delší vlasy.
    Přeji Ti pohodové dny a při procházkách buď opatrná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani u nás už sluníčko není. Kdybych měla polodlouhé vlasy, tak si budu česat nějaké drdoly a culíky, ale z toho, co jsem měla na hlavě se nedalo udělat nic. Já už jdu vždycky velmi na krátko. Co nejmenší údržba. :)

      Vymazat
  4. Souhlasím s názory předešlými,také se tak cítím...Snad se mi nálada zlepší při plánované návštěvě o Vánocích v Brně,kde snad poprvé uvidím naživo svou 2 měsíční pravnučku.Snad nás neuzavřou úpně a přání se mi splní....Doposud je n na fotkách.....Hezké Vánoce všem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, přeji ti, aby návštěva u pravnučky dopadla podle tvých představ. Rodina chybí. jen já se trochu obávám návštěv. Domluvili jsme se jen na chvíli, na kafe, abychom nezapomněli, jak vypadáme. nerada bych, aby manžel astmatik něco chytl. Holky pracují ve firmách, kde jsou i zahraniční pracovníci z Polska a Rumunska a tak je to vždy riziko.

      Vymazat
  5. Maruško,krásnou procházku jsi měla.Sluníčko u nás nemáme už hodně dlouho.Těch chaloupek je u nás dost,také vždy obdivuji.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato chalupa je na okraji města, vlastně blízko moderní zástavby a i se svým okolím si zachovává ten ráz venkova. Dlouho byla spíše jen jako chata a nyní je obydlená stále. Jinak dřevěnic je tu po horách také hodně. Sluníčko už není a chybí.

      Vymazat
  6. Super, gratuluji a děkuji za krásné výhledy a to slunce! U nás nebylo!
    Maruško, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčko už se také někam schovalo. asi je mu také smutno z toho, co pod sebou vidí. Doba kovidová se mu také nelíbí.

      Vymazat
  7. Na vlastních nohou je to jiná káva :).
    Cestu dolů také nemám rád, nakonec i ti, kteří vylézají na himalájské osmitisícovky, považují výstup za jednodušší než sestup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cesta dolů, je vždy horší. Ať je to strom, rozhledna, půda.....:-D

      Vymazat
  8. Ta chalupa je kouzelná. Bydlet v ní musí být radost, úplně se tam vidím :-) Kočičí krasavice na procházce vždycky potěší, aspoň já to tak mám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My se po cestách bavíme se všemi kočičkami. Potěší nás, když se s námi některá ochotně zastaví. :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.