neděle 14. února 2021

Najdi své auto

 Jak se tak probírám starými fotkami, našla jsem jedny kalamitní z roku 2005. To jednou do rána napadlo tolik sněhu, že někteří měli problém najít auto a vyhrabat ho také nebyla legrace, nechtěli-li jste býti hovadem, který to naháže před sousední auto. A co je horší? Když vyhrabete cizí auto. :-D



8 komentářů:

  1. To je tedy pořádná nadílka sněhu. Pejskovi to ale nevadí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to byla pořádná nadílka sněhu.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou tedy kupy...
    Maruško, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. To je paráda,nezávidím to vyhrabání.U nás je dnes velká námraza a slyším,jak pod okny čistí auta.Je -15 a nejdříve jsem si myslela,že sněžilo,ale to je jenom námraza.Naštěstí máme auto v garáži,protože mě manžel poveze dopoledne do Liberce k doktoru

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, to se ti povedlo, pamatuji tu děsnou zimu, sněhu bylo všude plno i u nás ve městě. Na silvestra jsme šli ze šampíčkem o půlnoci na ohňostroj a nikdo to ledové víno nechtěl venku pít. Pak však se rok přelomil, sněhu plno a já v únoru byla na operaci s kolenem a pak po 22 dnech ve špitále jsem se vrátila domů. Všude sněhu plno, ledu a to už byl začátek března, víc jak půl roku jsem nesměla nohu zatížit, tož jsem seděla doma a nebo trávila čas na lůžkovém rehabilitačním - dvakrát tři týdny. Domů do třetího patra bez výtahu, uf, raděj nevzpomínat. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Dvě pěkné fotky. Letos to určitě taky někde takto vypadá, sněhu a vody je třeba. I jako vtip se ti to povedlo Tak jen opatrně a foť, kdoví jaké zimy budou v budoucnu. U nás led na rybníku zatím drží, je na něm kluzišťátko a je tam veselo. Měj se fajn a přeji pěkné úterý ☺

    OdpovědětVymazat
  7. To by chtělo velkou lopatu a ještě není jisté, zda půjde vyjet :).

    OdpovědětVymazat
  8. To bylo ale hodně sněhu! Nedávno přítel koupil auto, tak to je teď starání, než se někam vyjede... člověk si musí myslet na to, že musí jít s dostatečným předstihem oškrabat zamrzlá skla a tak podobně :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.