pátek 26. března 2021

Pohled k nebi

 Počasí je v poslední době jako na houpačce, hned sněží a hned svítí slunce. Krajina prokvétá jarem a vzápětí ji přikryje bílá peřina. Dáša měla dobrý nápad s výzvou podívat se přes hledáček fotoaparátu na oblohu. Vlastně se na ni díváme stále, vždyť chceme vědět,. jestli má předpověď počasí pravdu a nebudeme zaskočeni. Tak tedy  mých devět pohledů k nebi ze tří focení. 

18.3. odpoledne a podvečer - pohled směrem na sever

18.3. večer - pohled na západ
22.3. ráno opět směrem na sever. Tak jak, bude svítit nebo nebude? 
Fotek mám samozřejmě více, ale řeklo se 3x3, tak nyní tedy těch 9.
Hezký den

25 komentářů:

  1. Maruško,nádherné fotografie.Také se mi nejlepší fotky podařily 18.3.kdy se obloha nádherně barvila.Jinak ráno slunce žádné až včera,ale to bylo v silném oparu a to neumím fotit.Mám z toho bílý přepálený flek.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, Maruško! Já fotila jen ve městě, snad něco vyberu...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já jsem při tomto focení byla ve svém bytě. Chi chi Mám takový krásný výhled. Bydlíme na kopečku a ještě ve vyšším patře paneláku s okny na sever a západ, ale když se vykloním vidím i na východ a z balkonu na jih.

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotografie Maruško. Moc se ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  4. Povedené fotky. Já jsem se taky do výzvy přihlásila, ale fotky budu mít nic moc. Bylo více dnů šedivých.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já mám vlastně těch prvních 6 dní z jednoho dne, ale dvou focení. U nás se hlavně toho 18. na obloze oblaka honila docela divoce. Když jsem něco fotila i na stativu, tak mám na fotkách ten pohyb vidět.

      Vymazat
  5. Tvá výzva určitě potěší všechny, kteří k obloze vzhlíží a těm, kteří ještě ne, jsi inspirací.
    Příjemný víkend, Maruško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já odpovídám na výzvu Dáši. Ale to nevadí. těším se i na fotky ostatních.

      Vymazat
  6. No, paráda. Já můžu poslat jen šedivou nebo modrou oblohu. To je tu teď takový standart. A když jsou při západu krásné mraky, jsem v práci a vidím jen střechu a dráty z fabriky a pár mraků ....takže nic co by bylo hezké k focení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to je právě už ten komfort být v důchodu, fotit si kdy chci, ale zase na druhou stranu, když už ten důchod znamená stárnutí, tak také není o co stát. Ale já si to užívám a využívám. jen kdyby už bylo to volnější a svobodnější dýchání. Na léto mám naplánovanou dovolenou po Česku, ale zájezd do kraje rodného až na září. A to už opět asi bude uzávěra všude. Na podzim se ty respirační nemoci objeví znova.

      Vymazat
  7. Marie, to je nádhera. Krásné fotky a ten západ ..., ten nemá chybu. Kochám se stále dokola všemi záběry. Máš úžasné výhledy, to si tu oblohu užíváš často, viď? Výzvu jsi splnila na výbornou.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, výhledy mám opravdu luxusní na všechny strany. Nejvíce sever a západ, ale stačí se vyklonit z okna a vidím i trochu na východ a jih. Někdy jsou hezčí fotky těsně před západem směrem na výhod. Když slunce osvětlí krajinu a zbarví do teplých odstínů. Ale celý východní obzor nevidím. Kdysi mne volala sousedka, ať se jdu podívat a to byla skutečně nádhera.
      Při tomto focení jsem čekala, že paprsky vyletí ještě nad mraky, což se někdy stane, ale tentokrát už slunce nemělo tu sílu. Děkuji ti za tuto výzvu.

      Vymazat
  8. Krásná obloha se ti povedla zachytit.

    OdpovědětVymazat
  9. Majko, krásné fotky jsi do výzvy připravila. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezky jsi to Maruško zdokumentovala...dobré je,že máš výhodnou pozici k focení....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano na to mám pozici přímo luxusní. nemusím nikam chodit. :-D

      Vymazat
  11. To je nádhera :-) Už jsem si říkala, že nejvíce se mi líbí ten západ slunce, než jsem sjela na fotky rána - pohled na rozsvícené město má také něco do sebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)To ráno jsem si na to vzala ale stativ, protože v rukách jsem to neudržela. To jsem měla ta světla roztančená.

      Vymazat
  12. Velmi působivé metamorfózy oblohy. Je jak chameleon. A mračna ji krásně dokreslují.

    OdpovědětVymazat
  13. Ten pohled na kopce je nádherný. Nedávno jsem říkala, že bych potřebovala domeček posunout o nějaký kilometr dál, abych mohla z okna koukat na Pálavu:-))

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné. Díky výzvě máme možnost vidět tolikrát nebe, pokaždé jiné, pokaždé kouzelné.J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.