čtvrtek 25. března 2021

Film z návštěvy Prahy 2018

 Z celodenního výletu do Prahy v roce 2018 jsem vám představila fotografie ve 3 dílech. Sestavila jsem však i film nejen z fotografií, ale i z natočených krátkých filmečků.  Film doprovází  hudba z knihovny YT a trvá 10 minut. Zvětšete si ho na celou obrazovku a upravte v HD, pokud máte zájem. Tak trochu se dostanete i do atmosféry Prahy v roce 2018. A tímto se s Prahou na nějaký čas loučím, kdo ví, kdy bude zase příležitost. Moc ráda bych strávila den v Tróji. 


Hezký den

11 komentářů:

  1. Majko, znovu jsem se s vámi prošla Prahou, viděla motýly, nakoukla do hračkářství a pak se znovu vydala na cestu.
    Moc se ti film povedl, máš můj hluboký obdiv. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, moc hezké video. Prošla jsem se Prahou, obdivovala krásné motýly. I v hračkářství je co obdivovat. A také mi to připomnělo dobu, kdy jsme mohli cestovat a byli jsme bez roušek a respirátorů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem moc zvědavá, jestli zase přijde taková doba, kdy nebudeme svazování nařízeními a budeme moci bezstarostně dýchat.

      Vymazat
  3. Maruško,to je nádhera,jako bych se procházela Prahou s vámi.
    Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  4. Je obdivuhodné, jak bohatý program jste si na jediný den nachystali, takový by snad nezvládli ani průvodci z cestovních kanceláří :).

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny záběry jsou pro mě vlastně nové a děkuji za procházku Prahou. Navíc se mi moc líbí tvoje nová titulka, je moc pěkná, jarní, prostě fandím ti a přeji další pěkné výlety ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Majko, obdivuji tvůj film, jsi vážně moc šikovná. Trója by byl také super výlet. Zámeček, ZOO a botanická zahrada, to je na celý den. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.