sobota 27. března 2021

Snad to bylo naposledy

 Venku se už silně oteplilo a i slunce je na obloze déle a více hřeje. A já doufám, že tyto fotky mohu brát jako rozloučení se zimou.  17. 3. dopoledne to bylo pořádné sněžení. 

Druhý den v podvečer bylo vidět docela pěkně až na Radhošť. 
Tam bych někdy chtěla být a fotit západ slunce. Ale bych se tam musela ubytovat. :)
Příště se podíváme do města pod Radhoštěm ve Zlínském kraji. Tedy do Rožnova. 



12 komentářů:

  1. Ach... Jela bych hned s tebou, Maruško!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Maruš, taky doufám, že už sníh nebude. Nějak se mi ta zima zdá dlouhá, konec března a včera konečně bylo trochu teplo. Fotit východ slunce z Radhoště je i můj sen, musí to být zážitek.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,myslím si,že si východ slunce na Radhošti brzo splnis,chce to jen vydržet.�� Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  4. Snad už jaro zimu zamkne na deset západů. Bylo to fajn, ale už toho bylo dost.
    Na Radhošti jsem byla jenom jednou.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní výhledy, ty bych taky brala. Ne čumět kolem dokola na okna sousedů...

    OdpovědětVymazat
  6. Po zimě mně smutno nebude, sněhu bylo sice dost, ale byl nám platný jako mrtvému zimník.

    OdpovědětVymazat
  7. Marie, jestli míváš takový výhled z okna až na Radhošť, dovol mi napsat, že ti závidím! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Však ty najdeš další správné místo, odkud nám pošleš zase moc pěkné fotky západu slunce :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Doufám, že teď už sněžit nebude. Sněhu jsme si užili až dost.

    OdpovědětVymazat
  10. Majko, krásné fotky. 👍👍 Já dnes konečně stáhla fotky do počítače a zjistila jsem, že u nás nasněžilo ještě 19. a 20. března. Ale nemělo to dlouhého trvání. Na Radhošť vzpomínám, snad se to ještě někdy zadaří se tam podívat.

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško, říká se: " březen za kamna vlezem, duben, ještě tam budem..." Podle vývoje letošního počasí soudím, že to asi naposledy ještě není...Ale můžeme doufat, že už bude teplíčko. já si dokonce pamatuji, že jsme šli jeden rok do prvomájového průvodu v zimních kabátech a já jsem uklouzla na zamrzlé louži a natloukla si koleno, ale také, že jsme šli v krátkých rukávech a dokud jsem jako dítě chodila do " gymnastiky " , tak také jen v dresu a zima mi nebyla. Tak že ještě uvidíme. Já už chci také teplo a hlavně někam na výlet!!!! Měj se krásně a opatruj se ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  12. Asi i díky situaci nám to všechno už přijde zbytečně dlouhé, na druhou stranu, v dobách našeho dětství to bylo běžné a zimní boty jsme odkládali daleko později.
    Krásné fotky, ty barvy, skvostné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.