neděle 28. března 2021

Rožnov pod Radhoštěm - evangelický kostel

Asi se mnohým zdá, že jsem se zbláznila, že skáču z jara do zimy a hned zase do podzimu, ale stále ještě pokračuji v doplňování blogu a stěhování ze starého blog.cz.   A nyní zahajuji sérii ze Zlínského kraje.  Začínám Rožnovem pod Radhoštěm, který mám ráda a jezdím sem v různých ročních obdobích.  A dřevěnému evangelickému kostelu, obklopenému parkem to právě na podzim asi sluší nejvíc.  Stromy shodí trochu listí a kostel je lépe vidět. 


11 komentářů:

  1. Opravdu to prostředí kostelu sluší. Moc krásné fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný kostel.Ač jsme v Rožnově pod Radhoštěm byli kostel jsme nenavštívili.
    Maruško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný kostelíček v pěkném prostředí. I v Jihlavě je evangelický kostel, dnes jsem dala jeho fotku na blog.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Majko, krásné fotky a malebný kostelíček. 👍 Mám v Rožnově synovce a znám tu jen skanzen.
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotografie kostelíčku.

    OdpovědětVymazat
  6. Malebný kostelíček v hezkém prostředí...V Rožnově jsem byla mnohokrát,ale na tuto zajímavost jsem nenarazila..díky za podívání...

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško to je krásný kostelík a hezká příroda kolem. děkuji za krásnou podívanou z míst, která neznám. Krásný velikonoční týden Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, to jsou úžasné fotky, hned bych se tam k vám rozjela...
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. V Rožnově jsem nebyl hodně dlouho a tento kostel si ani nevybavuji. Není tak výrazný jako dřevěné kostely v Kunčicích pod Ondřejníkem a ve Velkých Karlovicích, ale přesto velmi pěkný.

    OdpovědětVymazat
  10. V Rožnově jsme byli před pár lety a prošli jsme si přitom komplet celý skanzen i Jurkovičovou rozhlednou. Je tam krásně

    OdpovědětVymazat
  11. Je u nás v Rožnově krásně!Marťa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.