úterý 30. března 2021

Rožnov pod Radhoštěm-kostel Všech Svatých

 V rámci svých cestovatelských aktivit jsem v Rožnově pod Radhoštěm navštívila, mimo jiné, i barokní kostel Všech svatých. I sakrální stavby vnímám jako naše kulturní památky.

 Podívejme se i dovnitř.

A na závěr zmínka o malé galerii, ve kterou se proměňuje bývalá hřbitovní kaplička v zahradě kostela. Tentokrát jsme zde mohla opět shlédnout výstavu slepé sochařky z Valašského Meziříčí p. Machalové, o které jsem psala na blog.cz a určitě se zmíním i zde, protože příběh té ženy a její umění je obdivuhodné. 
V Rožnově ještě zůstaneme a podíváme se na vícekrát do všech částí skanzenu i do města třeba na Velikonoční jarmark. 

7 komentářů:

  1. Moc krásné místo a zase moc hezké fotografie. Maruško moc děkuji za krásnou návštěvu kostela. Přeji Ti krásný a klidný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký a krásně zdokumentovaný kostelík.Je u nás hezkých míst...

    OdpovědětVymazat
  3. Majko, nádherné fotky a krásný kostel.👍👍 Má úžasný interiér. Zaujaly mně i ty sochy.
    Mám to stejné jako ty. Vnímám kostely jako kulturní památky a dědictví po předchozích generacích.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, moc hezky jsi nám zde přiblížila kzdejší kostel. O paní sochařce jsem již slyšela. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, z prvního náhledu zezadu vypadá jako románská rotunda, a teď už vím, co to znamená, když se řekne "u všech svatých" :).

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, krásné fotografie i kostel. Líbí se mi sochy a obdivuji tvorbu nevidomé sochařky.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško,krásné fotečky našeho kostela.Děkuji.Marťa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.