pondělí 7. června 2021

Zvířátka v kroměřížském Podzámeckém parku

 O Podzámecké zahradě v Kroměříži jsem už psala a slíbila jsem i pár fotek zvířátek, která se určitě budou dětem líbit.  V tomto parku si vlastně každý najde to své. 

Zvířata najdeme na dvou místech. jednak exotická v klecích a další v tzv Pavím dvoře. I když pávi se pohybují po parku volně. 
Tento páreček se mi moc líbil. Opačné barevné vybavení.:)
Místním obyvatelům tento park opravdu závidím. Nyní v důchodu bych si ho dokázala užívat častěji. V Kroměříži ještě zůstaneme. Příště nakoukneme do kostelů. 

6 komentářů:

  1. Krásný park, tam bych chodila na procházky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné zvířecí fotografie Maruško. To je taková mini ZOO. Moc hezké. Přeji Ti krásné dny v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, moc hezké fotografie zvířátek. Tam by se mě líbilo...Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása,takových zvířátek.To by se líbilo i mně.My jsme byli o víkendu na jednom zámku,ale viděli jsme jenom jednoho páva.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Marie, krásné místo k procházkám. Park je opravdu parádní a nemít to tak daleko, jedu se sem podívat. Hezké fotky.
    Měj prima týden. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, je to úžasné místo!
    Maruško, měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.