neděle 18. července 2021

Záhony Lilií ve Valmezu

 O Valašském Meziříčí jsem psala hodně na starém blogu, ale hodně se toho změnilo a dále se měnit bude. Mému městu jsem na tomto blogu tedy hodně dlužná, postupně se městem projdeme alespoň těmi částmi, které se měnit snad nebudou. Jelikož jsem si chtěla nafotit nějaké fotky pro srovnání starého a nového, vydala jsem se v kraji týdne do města. Fotky si zatím schovám, ale představím vám novinku a tou jsou dva velké květinové záhony osazené liliemi a mnoha dalšími květinami. Zahradníci v našem městě se opravdu činí. 

Záhon u 5. kruhového objezdu 

Záhon u bývalé krásenské radnice

Léto mému blogování nepřeje, zatím se nejvíce věnuji zahradě a už také první sklizni a jejímu zpracování. Pečlivě plánuji dovolenou a doufám, že synovi čtečka včas zezelená. :)

15 komentářů:

  1. Krásné a fotkou zachované navždy! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož jsou to trvalkové záhony, tak mohou vykvétat i další roky. Kolem hlavního tahu zase každoročně vykvétají na jaře narcisy a tulipány. uvidíme tedy příští rok. Jiřinko přeji ti krásné dny. já jsem nyní v jednom fofru an další blogy jen nahlížím. To je moje léto. Pořád se něco děje. :)

      Vymazat
  2. Město jako kytka i do budoucna. Lilie jsou nenáročné a mají spoustu druhů barev. Dobře jsi ukázala letní krásu, děkuji za ni.
    Taky mě zaměstnává zahrada a vydává první plody. Užij si léto a zase někdy nakouknu. Opatruj se ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, nádherné fotografie.Fukcarinka

    OdpovědětVymazat
  4. Marie, to jsou nádherně rozkvetlé záhony. Tam to musí vonět, a těch barviček. Kochám se.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruš, krásně to vypadá, máme berevné město. Zítra tam jedu, tak to uvidím na vlastní oči.

    OdpovědětVymazat
  6. Majko, to je nádhera, úžasné barvy a vůni si dovedu představit! Nejspíš u vás nemáte vandaly, pochybuji, že by u nás něco takového vydrželo. :(
    Co se týká letních prací, sice nemám žádné plodiny (kromě salátových okurek) z vlastní zahrady, ale něco koupím a něco dostanu od sousedů, takže zavařuju, až se ze mě kouří! ;)
    Přeji hodně zdaru při zpracovávání sklizně a k tomu krásné dny! ♥ :) Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, to je jedním slovem nádhera. Lilie mám moc ráda, na zahradě mám hodně denivky, a teď v týdnu jsem si konečně koupila na farmářském trhu normální lilii (bohužel zatím jen jednu)... Moc hezká fotka. Přeji krásné letní dny. P.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná květinová záplava :) Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  9. Majko, ten záhon u radnice je nádherný a kombinace s chrpou mne nadchla. Musím to povědět našemu Jeníkovi co to máte za krásu, máme v Hostýnských vrších každoroční rodinnou sešlost-spíše senior párty. Já dostala od kamarádky višně, tak jsem vypeckovávala a bylo to nekonečné, akorát mne blažila myšlenka na čokoládouvou roládu s mascarpone a višněma. To já můžu v jakémkoliv množství. Přeji aby zavařování šlo od ruky a dávej na sebe pozor a M ať co nejdřív zezelená. - Míla

    OdpovědětVymazat
  10. Lilie jsou nádherné,mám je ráda.Na zahradě jsem měla jeden záhon plný lilií.
    U nás ve městě kvetou jenom kruhové objezdy,záhonky ve městě nemáme.Nenašla jsem ani v parku.
    Budu ráda za seznámení s tvým městem.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera Maruško. Mně letos vykvetla jen zlatá a bílé, královské mi zcela zmizely...Nevím, jestli jsem je omylem neporanila, že se letos vůbec neobjevily. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  12. To je krása. U nás jsou jen jarní květiny, narcisky a tulipány, pak už nic...

    OdpovědětVymazat
  13. Takový záhon lilií je možné potkat v mém rodném městě Červeném Kostelci. Už druhým rokem krášlí dlouhý zelený pruh oddělující dvě menší silnice. Je to krása.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.