středa 25. srpna 2021

Zátiší z Bučovic

 Ráda fotím na zámcích, to už někteří víte, a pak si také ráda s některými fotkami pohraju, co do světla, vinětace a pod. 

Hezký den. venku prší a já se probírám v albech. Mějte hezký den. 

16 komentářů:

  1. Maruško,to jsou výstavní fotky,naprosto profesionální.Já zase chodím ráda na fotografické výstavy a ty se u nás v galerii mění často a tak mohu posoudit.
    Moc krásně si hraješ.Mám takové fotky ráda.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, to jsou nádherné fotografie. Krásně si hraješ.
    Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, v Bučovicích trávíme celé léto na chalupě a takto jsem je ještě neviděl :).

    OdpovědětVymazat
  4. Objevila jsi kouzlo starých věcí s historií. Nejlepší jsou ty, které znáš ty sama ze své domácnosti nebo z dětství. To se někdy člověk diví, když trošku posuneš světlo. Hned se vynoří vzpomínky a u těchto věcí je to zřejmé. Užívej si poznání z řemeslných klenotů svého života ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká zátiší,povedlo se ti to..

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky!
    Maruško, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hraješ si krásně. Taky se občas do toho pouštím.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško moc krásně sis hrála a záběry jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško opět jsi si hrála moc krásné fotečky

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško nádherné fotečky jsou úžasné libí se mi zdravím a hezký víkend přeji ..

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško, krásné fotky, takové tajemné...Moc Tě zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Marie, krásně si umíš pohrát s fotkami. To jsem ještě nezkoušela. Zátiší jsou povedená. :o)
    Přeji hezkou sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou úžasné fotky, pěkně upravené! ♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.