neděle 26. září 2021

Klášter Kladruby

 Klášter jsme navštívili během prvního dne zájezdu na Plzeňsko a to hned po Plzni. Klášter se postupně opravuje a prohlédnout jsme si mohli kostel Nanebevzetí Panny Marie

Do sbírky jsem získala varhany s číslem 76 a naše další cesta vede do Horšovského Týna.

15 komentářů:

  1. Úžasná stavba.... Měla jsem ho na blogu v Sakrálkách, posílal mi ho tenkrát můj skorobrácha. Ale tuším jen zvenku. Je to majestátní kostel!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidět to pak na vlastní oči je zážitek. Ta mohutnost...Hodně se mi líbily ty nástěnné obrazy....Při vstupu jsem zůstala u hubou dokořán.

      Vymazat
    2. Taky bych asi zůstala, ono i zvenku to vypadá ohromně....

      Vymazat
  2. Maruško, další krásné místo, které jsem díky Tobě poznala. Kostel je nádherný a po opravě bude určitě krásný i klášter.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klášter se opravuje postupně a prý docela pomalu, ale opravy jsou viditelné a ten kostel je opravdu skvost.

      Vymazat
  3. Maruško, úžasný kostel. Jedním slovem nádhera ! Moc Tě zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, zůstala jsem s pusou otevřenou. Ještě, že jsme měli na puse respirátory. :-D Opravdu úžasný prostor....

      Vymazat
  4. Nádherný kostel..u nás je tolik pěkných míst...poznávej a užívej dokud můžeš.přeji další hezké zájezdy a pěkný víkend...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evičko. nestíhám nyní komentovat ostatní. Vidím, že ty si užíváš s vašimi cestovatelkami dosytosti. Na tebe nemám a škoda, že u nás není takový klub. Jo je tu turistický oddíl pro starší, ale na několikadenní zájezdy se asi nejezdí. Obdivuji, jak to vše zvládáš. měj se hezky.

      Vymazat
  5. Tohle je naprosto úžasné místo!
    Ráda jsem se podívala na tvé fotky.
    Maruško, posílám pozdravy. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, věděla jsem kam jedu, ale přesto vidět to vše na vlastní oči a ocitnout se v tom obrovském prostoru je opravdu zážitek. Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Maruško,to je překrásné.Kochám se.
    Měj hezké poslední zářijové dny

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško to je nádhera!!!! Ty úžasné klenby. A ta výška! Nádherná výzdoba kostela i varhany jsou moc krásné. Děkuji za úžasnou podívanou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.