středa 22. září 2021

Sbírka se rozrůstá

 V neděli večer jsem se vrátila z třídenního zájezdu na Domažlicko a určitě si sem dám pár fotek a reportáží, ovšem až ty stovky fotek přeberu. :-D   Krásně se mi rozrostla sbírka turistických magnetek, které pomalu nebude kam dávat. :) Do sbírky mi přibyly tyto kousky, podle kterých můžete trochu vystopovat mé poslední výlety. 

V pátek ve 3:10 jsme vyjeli z Valašského Meziříčí autobusem s cestovní kanceláří Vsacan Tour, která posbírala účastníky z celé Moravy a zamířili jsme do Plzně. V Plzni jsem byla už loni (letos jsem mohla projít i jinou částí), ale tentokrát je zájezd směrován i do Domažlic a Horšovského Týna, kde jsem strávila rané dětství a naposledy byla ve svém rodišti před 16 lety. Od té doby se mnohé změnilo  k lepšímu. Po cestě v pátek ráno nás zastihl i déšť, ale v autobuse nám to tedy nevadilo. Na konci výletu jsme si mohli zpívat "Sláva nazdar výletu, nezmokli jsme, už jsme tu." :D  Navštívili jsme Plzeň, klášter Kladruby, Horšovský Týn, Klatovy, Domažlice, Klenčí pod Čerchovem, Ústí u Domažlic, vodní hrad Švihov, hrad Rabí a město Pelhřimov. 

21 komentářů:

  1. Maruš, máš už krásnou sbírku. Taky jich pár mám, ale většinou od kamarádek a dětí. Dnes nám prší, ale včera bylo krásně, hodně práce jsme stihli na zahradě. Měj se hezky, semínka Cínií ti schovám a dám ti i Jiřiny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, moc děkuji. Magnetky už asi sbírat přestanu, dochází místo. Ale Lednice je ještě volná. 😀

      Vymazat
  2. Maruško, do sbírky Ti přibyly krásné kousky. Magnetky také sbíráme a pomalu už není kam je dávat.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš se s čím pochlubit! Já magnetky nesbírám, ale snacha od staršího syna.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme široké kovové zárubně a tak je vstup do jeho pokoje obložený. Říkám jim cestovatelské sloupy. Ale místo už dochází.😀

      Vymazat
  4. Maruško, jů to je pořádný přírůstek do sbírky. Máš je na lednici? U nás prší a je zima, já ležím v posteli se zánětem průdušek. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko magnety mám na kovových zárubních mého pokoje a sousedních dveří do komory. Fotky mám na konci stránky s magnetkami. Přeji ti brzké uzdravení. Nyní na podzim nás to asi čeká také. I když my důchodci nemusíme ven, když je nevlídno.

      Vymazat
  5. Maruško já mám také pár těchto magnetek, ale nekupuji je pokaždé. Spíše kupuji turistické vizitky, které lepím do sešitku. Za roky, co se snažíme trochu cestovat, tak už plním čtvrtý...Jsou to hezké vzpomínky na Tvoje cestování a tak si jejich krásy užívej zároveň se vzpomínkami. Měj se moc pěkně a doufejme, že se ještě dočkáme toho babího léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už také asi se sbíráním budu muset pomalu přestat kvůli místu, ale Lednice je ještě nepoužitá. 😀

      Vymazat
  6. To je krásná sbírka Maruš,máš na co vzpomínat,tak ať ti přibývají další při tvém cestování...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji.Chtěla bych ještě trochu poznávat hlavně naši zemičku. Jsem ráda,bude mám svého parťáka.

      Vymazat
  7. Majko, krásné magnetky jsi během putování po Domažlicku získala do své sbírky. 👍👍 Já si kupuji leporela, ale už na spoustě míst na mně koukají divně, co že to vlastně chci.
    Měj hezké podzimní dny 🍀🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že jsem je už vidívala pomálu. Syn si někdy koupí leporelo v maličké knížce, ale také nebývají.

      Vymazat
  8. Maruško,máš krásnou sbírku.Dříve,když jsme cestovali s vnoučatama měla jsem magnetek plnou lednici.
    Je to hezká památka na tvoje cestování.
    Měj hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dávám magnetky na kovové zárubně dveří svého pokoje a sousední komory. Ale místa pomalu ubývá. Asi přejdu na nálepky.

      Vymazat
  9. Krásný program, opravdu povedený výlet.
    Maruško, a ta sbírka!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji a přeji ti hezký den a už pomalu i víkend.

      Vymazat
  10. Maruško, tulačko vítej doma. Už se těším na reportáže. ☺

    OdpovědětVymazat
  11. Švihov a Rábí nejvíc závidím, ty znám jen z obrázků.
    Magnetek a různých suvenýrků už máme tolik, že se musela pro ně vyhradil skříňka, proto jsem už je přestal kupovat a raději přešel na hrnky s motivy měst, ty mají praktičtější využití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase zakázala synovi hrnky kupovat, protože on pak nedovolí, aby se používaly a tak zabírají místo. Jsou jen na vystavení. Tak se rozhodl, že mi bude kupovat zvonečky. 😀

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.