úterý 8. února 2022

Auta a móda

 Módě, nebo chcete-li době, podléhá nejen naše oblékání, ale vlastně  všechno, co nás obklopuje. Nazpět se  pak ohlížíme s nostalgií, obdivem i úsměvem.  Na přehlídce veteránů, které sice obdivuji, miluji, ale vůbec se v nich jako odborník nevyznám, ráda fotím nejen auta, ale i jejich posádku, která se přizpůsobuje svému opečovávanému autíčku. 

Tímto vstupem jsem tak trochu zareagovala na únorové Téma měsíce v Klubu blogerů a zde se přímo nabízí spojit obě vyhlášená témata do jednoho příspěvku. 

Jelikož včera jsem zveřejnila aut více, dneska už přidám jen pár zaparkovaných modelů, jejichž posádka se občerstvuje v nedaleké restauraci. (lázně Teplice nad Bečvou)
Velkým lákadlem jsou na takových přehlídkách i motocykly a na ty se se mnou můžete podívat zase zítra. 
Hezký den

14 komentářů:

  1. Krásná přehlídka autíček i osádek.To byla elegance.Teď si natáhneme rifle a jede se.
    Těším se na motocykly.
    Maruško,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doba nebyla tak uspěchaná, i když jak jsem se koukala na fotky z tátova výletu do prahy v roce 1951, tak to v ulicích také vypadalo docela přeautováno. Dnešní motorizmus se s tím ovšem srovnávat nedá. :)

      Vymazat
  2. Moc ráda jsem se na přehlídku historických aut podívala.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Pro tohle mám ráda litomyšlské Lázně ducha a jejich zahájení. Tam jsou jak veteráni tak se tam skoro povinně musí pohybovat v outfitech z různých historických dob.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já se obávám, že lázně Teplice nad Bečvou, kde se léčili lidé se srdíčkem snad budou končit. Někde jsem četla, že ředitelství s tím komplexem má jiný záměr. Ale třeba jsem to špatně pochopila. I když v dnešní době nejsou peníze na nic. Byla ba to škoda, protože je tam moc hezky.

      Vymazat
  4. Sice taky nejsem vůbec odborník v tomto ohledu, ale když mám možnost, tak se jdu na tyto krasavce podívat.
    Moc prima fotečky!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné přehlídka starých aut a moc hezky jsi je nafotila Maruško. Přeji ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  6. Marie, kolem nás také jezdí. Jde o Rally Křivonoska a někdy projíždí i naší vesnicí. Už jsem je také párkrát fotila. Jsou to nádherná auta a když se povede vystajlovat i posádka, tek to nemá chybu.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ve vozech se vůbec nemusíš vyznat, Majko, bohatě stačí tvůj fotografický cit. Krásně jsi veterány nafotila. Stejně to musela být paráda, když po ulicích jezdila tahle elegantní vozítka, viď?!

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle taky obdivuji, jak se i posádka sladí s vozem. Nádhera!
    Maruško, měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Viděla jsem přehlídku veteránů v Prostějově. Pánové měli na sobě společenský oděv a dámy měly nádherné retro šaty s klobouky a kabelkami. Bylo to moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně tak, posádka veteránu nemůže mít na sobě džíny nebo tepláky :). Dámy v apartních kloboučcích, páni v buřinkách a vestách, tak to patří.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.