středa 9. února 2022

Moto-nostalgie

Také vás na jaře vždy upoutají skupinky motorkářů na bublajících strojích? Vždycky litujeme, že nemáme foťák. Ale určitě si foťáky bereme na setkání veteránů. Tyto akce nikdy nezklamou, i kdyby je člověk viděl vícekrát.  Já spíše obdivuji auta, ale i ty motocykly stojí za mou  pozornost. 

 A když už jsme v těch lázních Teplice nad Bečvou, tak se jimi trochu i projdeme. Jezdili jsme  sem často a zjistila jsem, že jsem se o nich zde ještě nezmínila, ani o blízkých Hranicích, které jsou s Teplicemi propojeny pěkným parkem kolem Bečvy z jedné strany a z druhé strany řeky přírodní rezervací s propastí. Tak jsem trochu naznačila, co vám nabídnu příště. 

8 komentářů:

  1. Za pozornost určitě stojí i staré motocykly. Mně se líbí hlavně ty se sajdkárou. Těším se na pokračování, v Teplicích nad Bečvou jsem nikdy nebyla.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. V Teplicích jsem byl naposledy předloni, ale jen jsem procházel do jeskyní a potom k propasti. V Hranicích jsem se ani nezastavil, ale kdysi jsem tam pracoval, takže se už teď těším na tvoje příspěvky!
    U motocyklových veteránů kromě samotných strojů obdivuji i jejich majitele. To jsou většinou parádní nadšenci!

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě i tito veterání si zaslouží obdiv. Moc hezky jsi to nafotila.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Při pohledu na tu se sajdkárou vidím Četnické humoresky :o)
    Maruško, moc hezké fotky.
    Přeji pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný motorky,na ně se podívám ráda.Když jsem chodila s manželem měl motorku a potom ještě,když už jsme měli děti,jezdil na ni do práce.Dcery rodina jsou motorkáři,ale už bych na motorku nesedla.
    Maruško,hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotografie i motorky. Měj krásný den

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné motorky, i fotografie. Pěkná akce. Maruško, měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Motorky a a možná ještě víc sajdkáry mají také své kouzlo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.