čtvrtek 10. února 2022

Lázně Teplice nad Bečvou

 I když je zima, nebo právě proto, že je zima, nakoukneme do letních lázní Teplice nad Bečvou. Jezdili jsme sem hodně rádi a často, protože toto místo má rozhodně co nabídnout. Minerální voda těchto lázní je velmi dobrá a lidé si ji čepují ve velkém i domů. V Teplicích se nachází Zbrašovské jeskyně a nedaleko i Hranická propast, kam vás také někdy zavedu. Dnes se projdeme lázněmi a parkem, který plynule přechází v hranický park a dostáváme se do města Hranice.


Město Hranice a městský park.
Do města Hranice se podíváme někdy příště, pro dnešek se s vámi již rozloučím a přeji vám z krásných lázní hezký den.

10 komentářů:

  1. Krásně se na fotky plné barev, v zatím pošmourném ránu, dívá.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Lázně Teplice jsou moc hezké,znám dobře,často jme tam jezdívali,máme to co by kamenem dohodil...V zimě jsme se aspoň potěšili letními obrázky,už aby bylo jaro,měj se pěkně...

    OdpovědětVymazat
  3. Procházka lázeňským městem se mi moc líbila. Rozkvetlé keře jsou nádherné.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné lázeňské město a hlavně v tomto sychravém počasí potěší fotografie z krásného letního času. Měj se krásně Maruško.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná procházka,moc ti děkuji ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám to daleko, ráda bych to znovu viděla naživo. Tvoje krásné fotky mě navnadily....

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné lázně, děkuji za fotky. Párkrát jsme projížděli podlé Bečvy, na zastávku nedošlo. Je to chyba...
    Maruško, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, tolik krásných fotek... Nikdy jsem tam nebyla, tak aspoň takhle s Tebou. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné lázně a i když jsou na Moravě, nikdy jsem tam bohužel nebyl. Z tvých fotografií se mně zdá, že je tam těch altánů, pramenů a soch víc než v Luhačovicích.

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělá reportáž, Majko. V Teplicích jsem nikdy nebyla, tedy pokud si vzpomínám, tak jsem si tvoje záběry prohlédla důkladně, jsou krásně prosluněné, v současném počasí přišly náramně vhod. Moc se mi tvoje snímky líbí, vybíráš si objekty, které bych nejspíš fotila i já. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.