neděle 10. dubna 2022

Jarní procházka

k oblíbenému rybníčku.

Při focení petrklíčů jsem chtěla opatrně sléz do jedné malé rokle, když mi najednou listí pod nohama někam odjelo a já se svezla pěkně po zadku v blátě pod ním. Sundala jsem si bundu a snažila jsem se ji vyčistit. Moc to nešlo. Naštěstí u rybníčku nikdo nebyl a tak jsem si na lavičce na sluníčku poseděla, nechala uschnout bláto na bundě a pak to šlo už třením vyčistit. Ale jak vypadají na zadku rifle jsem neviděla.  Fotím si žáby, ale to už se na druhé lavičce usadila rodinka s dítkem. Až doma jsem tu hrůzu objevila, když se manžel divil, co jsem dělala, že jsem tak špinavá.  Ještě, že jsem se na zpáteční cestě nestavovala v obchodě. :) Ale myslím, že správný fotograf je občas špinavý jako čuník. :-D


 a na závěr sobotní západ slunce. 




13 komentářů:

  1. Marie, krásné fotky a máš pravdu, že správný fotograf je občas špinavý. Zažila jsem to také párkrát. :o) Ovšem, co by pro fotku člověk neudělal, viď?
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, povedené fotky! Petrklíče jsem letos ještě neviděla. Ropucha je kouzelná. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já po focení mám vždycky zablácený kolena! :D Prvosenky mi začínají vylézat na zahradě, nevím jak je to po loukách v lese, ale myslím, že díky tomu studenému počasí posledních dní to moc slavné nebude....

    OdpovědětVymazat
  4. Máš Majko, pravdu a nejen špinavý. Já fotila na nedaleké školní zahradě čirůvky májovky a jak jsem se tam pinožila, tak přišel -správce budov - školník a praví: "fuj paní já myslel, že máte psotník" tak jsem mu vysvětlila, cože to tam roste a odvtedy neni co fotit, on pán školník si je hlída na omáčku. Jindy jsem chtěla na výstavu housenici cizopasnou, která cizopasí na jelence, která je pod zemí a tak jsem vyrývala lopatkou a babička co se na mne dívala - no babička, jenom trochu starší paní než já - tak s úsměvem pravila : " Paní, ale na lanýže musíte do Francie a mít čuně nebo psa, ale vidím, že nejspíš toho čuníka nepotřebujete." Je to Majko, zvláštní, ale jak se na ty Tvé krásné fotky dívám a čtu doprovodný text, tak pokaždé mne něco mého napadá. Přeji dobré oko, výdrž a pohodu i zdraví - Míla ( u nás momentálně i včera, apríl jako vyšitý)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné jarní fotky! Co je proti tomu zablácené oblečení nebo mokrá kolena. Ale máš tu pro nás jaro jako z časopisu. Marie, moc ti děkuji za petrklíče, na ty jsme s babičkou chodily jako na léčivky. Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, tohle je hotová esence jara!
    Úžasné fotky! Úplně cítím tu svěžest, miluji vůni petrklíčů. To stálo i za ty špinavé kalhoty.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško to jsou krásné jarní fotografie a rifle se vyperou, bunda vyčistí, a i já občas bývám z luk rozmáchaná...Nejvíc jsem si natloukla na cestě z nejsevernějšího bodu, kde jsem uklouzla na mechu a skončila na zemi. Doma jsem zjistila, že mám levé koleno modré jako švestku a to mě vůbec nebolelo...To je tak, když člověk hledá objkt na focení a cesta je zrádná...Měj se moc pěkně a těším se na další jarní fotografie.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné fotografie,dýchá z nich jaro.Co je proti tomu špinavá bunda,ta se vypere,hlavně že se ti nic nestalo.Jeden úraz už jsi měla na zahradě.Hezké předvelikonoční dny..

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, moc krásné jarní záběry. Petrklíče miluju, i čaj z nich. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím lovkyni záběrů. Děkuji za pěknou atmosféru jara, už je to přece jen radostnější. Při focení holt člověk musí nasadit i vlastní tělo. I když jsi to zašpinění neočekávala. Užívej si jara a těším se na další příděl jarních fotek ☺

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško,to jsou nádherné jarní fotografie.Petrklíče jsem u nás zatím nikde neviděla.Kdysi jich byla plná louka v Dolánkách u Jizery.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Maruško u nás jsem taký zatím jak píše Jituška petrklíče nikde neviděla.Aprilové počasí si s náma hraje.Ve městě sníh není ale hory zasněžené a to jsem z Třince dojedu za bratrem do Ostravy a sníh žáden.Moc hezké fotečky.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera jarní květeny, ale žabky jsem už hodně dlouho neviděl, ani v těch rybníčcích, kde vždy bývaly a v tuto dobu o sobě dávaly hodně slyšet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.