sobota 28. května 2022

V ranním slunci

 Na zahradu jsem v poslední době chodila bez foťáku, dokument, co jak roste si pořizuji jen mobilem. Ale kolikrát už mne mrzelo, že jsem neměla foťák s sebou. Koncem minulého týdne jsem si tedy cestu na zahradu zpestřila pořizováním některých detailů. A hned pro mne cesta nebyla tak nudná a dlouhá.  Zaměřila jsem se třeba na odkvetlé pampelišky proti světlu. 

Sluníčkový den všem přeji. 

15 komentářů:

  1. Odkvetlé pampelišky jsou fotogeničtější nežli v době svého žlutého květenství.
    Prima fotky!
    Pěknou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, já si pamatuji, jak jsem jako malá z pampelišek si delala náramky.To se jenom utrhl květ a jeden konec se strčil do dutého druhého...dnes to vnučce zní jako pohádka o sedmihlavé sani. Mám je ráda, ale né na mém kousičku trávníku u chaty. Hezké dny, ať se daří tak jak potřebuješ - Míla

    OdpovědětVymazat
  3. Majko,ty jsou ještě hezčí než ve žlutém květu,nádhera..

    OdpovědětVymazat
  4. Majko to jsou opravdu krásné záběry. Mám také nafoceno plno podobných záběrů, ale zatím nebyl čas fotky probrat. Krásné jarní dny Ti přeji a hodně pohody na zahrádce. Hlavně ať ti vše hezky roste kromě plevelů i když i ty se krásně fotí...😂

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu překrásné detaily!
    Maruško, přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím a hned na první pohled mi ta jedna poloodkvetlá připomněla šatičky Blanky Matragi. Dole roztančenou sukýnku a nahoře umný účes typu číro. Všechno přírodní je krásné a ty objevuješ i ty méně známé formy pampelišek. Přeji dnes klidnou a odpočinkovou neděli :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Při včerejším výletu mne zradily ve foťáku tři baterky. nebo spíš kontakty. Takže jsem nafotila jen pár fotek foťákem a jinak jsem celý den fotila na telefon....

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné detaily.Také jsem se chystala na odkvetlé pampelišky,ale zatím je posekaly

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, ahoj. Pampelišky jsou fotogenické a Ty jsi tak hezky zachytila! Měj se dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou krasavice i po odkvětu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Odkvetlé pampelišky a ta možnost je rozfoukat, naše (zanedlouho 6leté) vnučky to milují.

    OdpovědětVymazat
  12. Odkvetlé pampelišky nemají chybu, zvlášť proti ☼. Paráda, Majko :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.