neděle 29. května 2022

Pěnice černohlavá

Také jsem se pokusila ptáčka zpěváčka natočit, kvůli jeho zpěvu, ale byl hodně vysoko a zoom jsem držela jen v rukách velmi těžko. I do zpěvu se mísily šumy stromů a okolního lesíku. 
Hezký den přeji všem a děkuji za návštěvu a případný komentář. 

16 komentářů:

  1. Maruš, to se ti povedlo, jak krásně prozpěvuje🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem ji, ale nemohla ji najít. Byla dost daleko.:-)

      Vymazat
  2. To je tedy opravdu ptáček zpěváček !
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,tomu se říká vau úlovek.👍

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Maruško to se ti povedlo ! hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško to je nádhera, moc krásné fotografie. Pěnice černohlavá nám tu každé ráno vyzpěvuje před okny jen zahlédnout ji ve větvích strom je docela o štěstí a když sedí někde na vrcholku stromu, tak tam zase z okna nedohlédnu. Ale už jsem ji také několikrát nafotila. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško,krásně jsi pěnice nafotila.Já ji asi nikdy neviděla.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Takového zpěváčka jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, Maruško!
    Měj hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle hlásek zde slyšívám docela často. Děkuji za určení, jaký to ptáček mi po ránu zazpívá :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásný příspěvek na blogu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Zpívá ještě lépe, než vypadá.
    A já jsem dosud slyšel jen o arizonské pěnici Tornádo Lů :).

    OdpovědětVymazat
  12. To je kouzelný ptáček, Majko! Nevím, jestli jsem pěnici černohlavou někdy viděla naživo. Video se ti náhodou povedlo skvěle, pěnici je dobře slyšet, zpívá moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  13. Máte ve svém okolí zajímavé ptáčky - zpěváčky. ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.