čtvrtek 16. června 2022

Cestou na zahradu

 Většinou si přeji, abych mohla otočit kouzelným prstenem a nechat se přenést až na zahradu a nemuset šlapat do kopce se sluncem opřeným přímo do očí.  V úterý jsem s sebou táhla foťák a tak trochu si tu cestu zpestřila a díky krátkým odpočinkům se mi to šlapání tentokrát líbilo. Jako na výletě. 

A než jsem šla domů, slunce kapky vysušilo, ale v obilném poli, docela doleko jsem zahlédla dvě ouška. 
A koho zajímá zahrada, může nakouknout na "Střípky ze života".
Hezký den. 

10 komentářů:

  1. Maruško, to jsou překrásné fotografie. U nás už nepršelo hodně dlouho a je sucho. Ani rosa po ránu už pár dní nebyla. Pokud mám fotky s rosou nebo kapkami, tak jsou staršího data. Srnku jsem nafotila v minulých dnech naouce i s mláďátkem. Mám to na bloku v článku Východ slunce. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, hlavně to orosené obilí !!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, Maruško!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Rosa na trávě i na květech je kouzelná. Krásné fotky. Chudobka

    OdpovědětVymazat
  5. Připojuji se k chválícím blogerkám, Maruško, to se ti naozaj povedlo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobré ráno. Takto brzy po ránu mě orosené fotky osvěžily. Aspoň jsi vytěžila z dlouhé cesty na zahradu snímky, které neoschnou ;-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné mokré fotky a ta srnečka se ti povedla je krásná🥰

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná rosa a zvědavá ouška, prostě paráda.

    OdpovědětVymazat
  9. Ouška jsou sice plachá, ale zdá se, že i zvědavá :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.