středa 15. června 2022

Dravci

 Pár portrétů z ptačí říše jsem pořídila na stezce Valaška na Pustevnách. V místě, kde se stezka rozšiřuje je kiosek, ale i místo na některé zajímavé akce. Tentokrát zde sokolníci představili své svěřence. 

Výr velký
Kalous
Krkavec
Poštolka obecná

Orel skalní
Jo to se to fotí, když jsou ptáci připoutaní a nemohou uletět. :)
Hezký den všem přeji.

9 komentářů:

  1. To tedy jsou krásné fotky nádherných ptáků.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hanko. Jiní ptáčci mi uletí a tady při ukázkách sokolnictví si mohu v klidu fotit ptačí portréty. :)

      Vymazat
  2. Byla jsem několikrát na přehlídce dravých ptáků, s nimiž jedna společnost objížděla republiku a vždy to bylo moc zajímavé. Tady jste měli možnost dobrého focení, fotky se moc povedly. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky dravců,to se jen tak nepovede,stihla jsi to,nádhera...

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi povedené "portréty", Maruško.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Příroda na dosah - takové obrazy dravců jsou jako přírodní drahokamy. Potěšila jsem si oko - když zrovna poštolka neohrožuje moje slepičky ;-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Z těch jde docela strach, aby nám nevyklovali oči.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.