úterý 21. června 2022

Schyluje se k dešti

Včera jsem byla na zahradě už v 6 hodin, protože měl být hodně horký den a také byl.  Jela jsem v 5 hodin jako syn do práce. Vedro bylo ale docela brzy úmorné a bouřky se očekávaly u nás v odpoledních hodinách. Domů jsem to stihla suchou nohou a pak už jsem se jen kochala pohledy na oblohu. Báli jsme se krup, snad se na zahradě žádné nekonaly. Ale to zjistím zase až zítra. Zatím jen pár fotek dramatické oblohy. 

20 komentářů:

  1. Nádherné mraky, líbí se mi, jak jsou naducané. U nás také včera krásně zabouřilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí z nich nepřišla žádná pohroma, ale jen normální letní bouřka.

      Vymazat
  2. Skutečně velmi dramatické!
    Maruško, měj hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí bez ničivých následků, přinesly jen normální letní bouřku. :)

      Vymazat
  3. Maruš, parádní fotky. Na kopečku máš krásný přehled o obloze. To my v "podzámčí" to tak pěkně nevidíme, ale vypadalo to hrůzostrašně. Nakonec to bylo beze škod a jsme rádi, že zapršelo a pročistil se vzduch🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, škody žádné, o tom jsem se přesvědčila ve středu. :)

      Vymazat
  4. Tak to je doslova hororová obloha ! U nás zapršelo, ale nic to strašného nebylo. Prostě liják.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko i u nás to nakonec nebylo tak dramatické, jak se to na obloze jevilo. Sledovali jsme i radar a v reálu prostě bouřka bez ničivých následků. :)

      Vymazat
  5. Marie, dobře, žes ty mraky nafotila, jsou úchvatné, ale bála bych se. Přes Jižní Čechy a jih Moravy slibovali silné bouřky a lijáky plus kroupy - nic pěkného. Ovšem takový zahradnický deštík několikrát do týdne by u nás bodnul. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, když se to na nás blížilo a při sledování radaru jsme také měli strach, aby nás nepostihly nějaké pohromy, ale nakonec déšť a krátká bouřka škody nepřinesly.

      Vymazat
  6. Taky to tu vypadalo docel děsivě, ale byl z toho jen pořádný déšť a pár hromů a blesků. Ale třeba den předtím večer tady u nás vprostřed vsi pršelo, ale na začátku od Třebové už padaly kroupy. A u dcery to bylo vůbec veselý....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě , jak jsme slyšeli předpovědi s vidinou krup jsme měli strach. Ale nakonec prostě letní bouřka. Když jsem doma, tak mi nevadí, ale ty bouřky v lese třeba na Kozlovském vrchu nebo na Andrlově chlumu....tam jsem měla doslova hrůzu a podávala jsem adrenalinové výkony.

      Vymazat
    2. To se ti nedivím, taky bych valila jak o život! :D

      Vymazat
  7. Děsivá nádhera... u nás už týden ani kapka, sucho jak na poušti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je tu sucho, ale občas večer nebo v noci zaprší a to je blahodárné. Z mraků jsem měla strach kvůli předpovědím, ale nakonec běžná bouřka.

      Vymazat
  8. To je tedy hrozivá obloha ale současně krásná! Na nás se tu valila taková světlá vlna před velkým černým mrakem...

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně, jak píšeš, hrozivá, ale krásná hra na obloze. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá děsivě, jako kdyby se blížilo tornádo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.