čtvrtek 23. června 2022

Už zlátne

 




12 komentářů:

  1. Tak tady je ještě celý zelený. Tedy pokud tohle nejsou ozimy, jakože asi jo....

    OdpovědětVymazat
  2. U nás už jsou některá pole také zlatá ...
    Je to krásná podívaná, ale nevím, zda to není moc brzy.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsme projeli světa kus a mnohde byla pole celá zlatá, až mě to v tuto dobu překvapilo. Asi to dělají ta vedra a sluníčko?
    Moc hezky jsi to zachytila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás také začínají pole lehce zlátnout. Moc hezké fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Majko, my se vraceli domů v neděly a cestou vše zlátne, nebo bylo zlaté a třešně už byli za zenitem, ale za těžké €. Málem mne trefilo jak vše povyrostlo, musela jsem vzít strunovku i plotostřih. Ale doma je doma , na konci ta voda už byla úmorná. Dávej na sebe pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím a děkuji za pěkné fotky. U nás na Vysočině je ještě všechno zelené, ale jinde určitě zavážilo, že je hodně teplo a taky sucho. Zalívám já, ne svatý Petr, sudy už budou prázdné. Dnes mělo i u nás pršet, ale odklání se to do Čech. Aspoň že dnes není takový úpal :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško to jsou parádní fotografie. Mám ráda pole s obilím. Působí na mně vždycky velice pozitivně. jen u nás už nejsou. Všude jsou louky plné vysoké trávy nebo pastviny. Ale kochala jsem se pohledem z vlaku v okolí Markvartic, kde jsou obilné lány, ale ještě zelené. Tady na severu je vše o něco později. Přeji Ti krásné letí dny a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  8. Zlátne a vypadá to - okem laika - na dobrou úrodu. Moc krásný pohled.

    OdpovědětVymazat
  9. Překrásné, jako reklama na léto!
    Maruško, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Také se mně zdá, že je ještě dost brzo na takto zralé klasy. Je vidět, že hlady trpět nebudeme :).

    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkuji za hezké fotečky krásně to tam zlatné no u nás ještě je sem tam zelené to víš u nás na severu je vždy pozdě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.