sobota 20. srpna 2022

Přírodní rezervace Stvořidla

 Z Havlíčkova Brodu jsme se vydali autobusem do obce Leštinka, jež byla výchozím místem pro naši pěší 5 km procházku podél řeky Sázavy do Stvořidel. Tam na nás počkají někteří účastníci, kteří si na pěší procházku netroufli a jeli vlakem, aby si alespoň tak užili ono místo zvané Stvořidla.    Dále jsme všichni pokračovali prudkým stoupáním k autobusu do obce Dobrovítova Lhota.  Cesta kolem řeky místy kamenitá plná kořenů, místy měkoučký chodníček lemovaný lesním kvítím. V Dobrovítově Lhotě jsem již nefotila, byla jsem stoupáním docela vyčerpaná a ráda, že autobus je přistaven. :) Těšilo mne, že jsem takto utahaná nebyla sama. :)

Hurá, sedíme v autobuse a vydáváme se směr Ledeč nad Sázavou. 
Pro dnešek přeji všem hezký den.  Hrad v Ledči nad Sázavou představím v příštím vstupu. 

10 komentářů:

  1. Maruško, taková místa mám moc ráda. Je tam klid a krásná příroda. Moc hezké fotografie, krásná procházka. Přeji ti hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Procházka to tedy byla moc pěkná.Krásná příroda, krásné fotky.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Kousíček od Stvořidel se manžel narodil a moc rád k Sázavě jezdívá. Přepošlu mu tvůj příspěvek, ať se také pokochá.
    Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. O tomhle místě jsem toho mnoho slyšela, kamarádka tam ráda jezdí, ale nikdy jsem tam nebyla.
    Ráda jsem se podívala na fotky.
    Děkuji, Maruško a přeji příjemné odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná příroda.Sázava mně připomíná Jizeru u nás.Také je v ní teď málo vody.
    Maruško,hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, hezké fotografie a toulání s Tebou v přírodě. Hezkou neděli přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak sem určitě nedojdu, ale prošla jsem si to (bez únavy a horka) díky tvým krásným fotkám. Po Havlíčkovu Brodu mám v plánu zajet do Žďáru nad Sázavou. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško v tomto kraji jsem nikdy nebyl a ty názvy mi nic neříkají, ani Sázavu jsem nikdy nesjižděl. Takže děkuji za krásnou reportáž.

    OdpovědětVymazat
  9. Super pěší cesta krásným prostředím, Maruš🥰

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.