úterý 30. srpna 2022

Zámek Zruč nad Sázavou - interiér

Jenom pro připomínku vložím fotku zámku do jehož interiéru vás nyní zavedu. 
Pohled do okolí z terasy
A tímto se se zámkem ve Zruči nad Sázavou loučíme a jedeme opět na ubytování do Benešova.  Už jsem se zmínila, že zde je krásný zámek Konopiště a nám je jasné, že v tomto městě budeme už   tuhle poslední noc a ráno vyrážíme směrem k domovu s dalšími zajímavými zastávkami. I když jsme už docela unavení, ještě před večeří se se synem vydáváme parkem k zámku. Přidávají se k nám ještě dvě ženy a ony i my jsme rádi, že nepůjdeme večerním parkem zpět sami. Škoda, že zámek nebyl součástí zájezdového plánu a že nebylo více času. Přesto jsem ráda, že jsme se tam alespoň soukromě podívali a já vám zámek, který mnozí určitě znáte, představím v příštím vstupu. 
Prozatím přeji hezký den a děkuji, že se mnou cestujete. 

14 komentářů:

  1. Konopiště je pěkné, má vícero okruhů ale nesmí se v něm fotit, což mě dost naštvalo. Park a skleník má ale krásný. Zručský zámek je velmi pěkný i uvnitř

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže i kdyby jsme ho měli v plánu, tak fotky bych neměla. Jsem tedy ráda, že jsme si zámek prohlédli v klidu z venku bez lidí, ale že už byl zavřený skleník a rozarium, to bylo škoda.

      Vymazat
  2. Určitě stojí za to podívat se do zámku ve Zruči nad S.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké povídání a fotky.Při cestách s tebou si rozšiřujeme své poznatky o našich krásných hradech a zámcích.Přeji další pěkné zážitky...

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, díky - zase musím vzpomínat na Růženku, o panenkách ve Zruči jsme si psaly...krásně jsi nafotila zámecké komnaty.
    Zájezd byl, koukám, povedený a jistě jste si to užili. A my teď s tebou! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si na ni vzpomněla. I když jsem Růženku neznala osobně, velmi mě její nečekaný odchod zasáhl.

      Vymazat
  5. Majko,jsem tak moc ráda,že nám ukazuješ krásu naší země.Teďuž můžu jen sedět u notebooku a sledovat Tvé fotky.
    Jako bych cestovala.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Marija, obdivuji, jak pěkně jsi interiér zámku nafotila. To schodiště s knihovnou je hezky vymyšlené. Děkuji za prohlídku. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky jsi zámek ve Zruči nafotila, asi máš taky svůj systém focení, když jsi součástí skupiny. Hezká kamna, kazetové stropy a nejvíc mě upoutal "modrý?" salon. Obrazy asi blíže nefotíš, ale inventář je pěkný. Na Konopiště zase přijdu. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Focení v početné skupině je velmi obtížné. To se pak nehledí na kompozici. Pokud chci obsáhnout místnost celou, musím jít jako první, nebo poslední a stejně není moc času. A některé místnosti jsou tmavé, jiné světlé a tak stále měním čas nebo ISO. Hlavně se snažím nezdržovat. :)

      Vymazat
    2. Obrazy bývají často velmi tmavé a na fotce tak nevyniknou a protože jsou často focené z nevhodného úhlu, vypadá to divně. Někdy je ale totim.

      Vymazat
  8. Maruško, zdravím. Ráda jsem si s Tebou prohlídla i interiér zámku. Je krásný uvnitř i venku. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, děkuji za fotky. Ráda jsem se podívala, uvnitř jsem nebyla a vidím, že mohu celkem litovat...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Překrásné.Zámek jsem měla napsaný,když jsme včera vezli vnučku do Humpolce na internát.Ale i další památky.Jenže jsme vyjeli později odpoledne a v Humpolci pršelo a brzo se zešeřilo.Při cestě je tolik zajímavostí.Neudělala jsem jedinou fotku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.