úterý 21. března 2023

Jarní detaily

Fotky ještě mokré přímo z fotokomory :) Dnešní jen malá návštěva našeho parku. 
Sněženky už v parku pomalu končí, prosazují se sasanky a další kvítky. Ve městě u hlavních komunikací a kolem kruhových objezdů už rostou záhony krokusů a narcisů. Ty jsem zatím ale nefotila, jen obdivovala z autobusu. 
hezký den přeji všem, kteří jdou právě kolem. 

23 komentářů:

  1. Majko, krásné fotografické detaily. 👍👍👍 Jaro už je opravdu tady.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prý se má ještě ochladit a někde sněžit, ale už to bude mít snad jen takový chvilkový charakter, jako nedávno u nás.

      Vymazat
  2. Maruško,to je nádhera.Překvapila mě zlatice,máme ji před domem a nemá ještě ani pupeny.
    Ale je teplo,půjde to snad rychle.
    Měj hezké jarní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mne překvapila. Však jsem kolem ní nadšeně poskakovala. Ta zářivá barva v té okolní šedi byla osvěžující.

      Vymazat
  3. Nádherné, jarní, svěží. Maruško, díky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Já jsem si to také užila. Hezký den.

      Vymazat
  4. Marija, krásné, jarně pohladilo. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné zachycení počátku jara!!! Přeji příjemné jarní dny!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Díky, že jste mi do života vznesla trochu jara.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné záběry a korunu tomu dává ten kos, jako bych ho slyšela. Inspirovala jsi mě jít taky něco vyfotit. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem tu procházku potřebovala. Strašné jsem zlenivěla. Dneska se snad donutím konečně jít na zahradu. Odrazuje mne ta dlouhá cesta do kopce, ale musím začít. Hezký den, Hanko.

      Vymazat
  8. Jako reklama na jaro, Maruško! Krásné fotky!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Zlatý déšť mi kvete jenom zatím doma ve džbánu. Na zahradě ještě na kvetení nevypadá. Krásně jsi začínající jaro nafotila.
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Hezoučkééééé, také pojedem na chatu pohrabat staré lupení z lípy a olše...snad to bude proschlé. Je to v takové studené kotlince, tak se mi tam ani moc nechce, ale odlehčím vyrůstající travičce a budu mít dobrý pocit. Majko za chvátej pomalu a dávej na sebe pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
  11. krásné obrázky, ze kterých dýchá jaro, které si všichni moc přejeme - sluníčko, teplo......i nám už začíná zlatice kvést. Přeji hezké jarní dny z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se zatím sněženky stále drží krásné a bledule jsou na vrcholu krásy. Drobné krokusy už dokvítají a velkokvěté jsou v rozpuku krásy. Sasanky a křivatce už na zahradě taky začínají přebírat vládu a narcisky už mají poupata připravená na další teplé dny. Prostě jaro se už asi zastavit nenechá!

    OdpovědětVymazat
  13. Maruško to jsou nádherné záběry na jarní kvítka. Děkuji za úžasnou podívanou, která potěší oko i moje srdíčko.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásně to u vás už začíná kvést :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké jarní obrázky Maruš,hned má člověk lepší náladu při pohledu na jarní přírodu.Přeji další hezké jarní dny ,málo starostí,hodně zdraví.Snad to jaro už přijde....

    OdpovědětVymazat
  16. Bez sněhu a když všechno pučí, hned je to veselejší :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.