sobota 30. září 2023

Pod podzimním sluncem

 Malá zářiová procházka k  našemu mini rybníčku.

 Ještě hodně pěkných podzimních dní přeji vám všem. 

26 komentářů:

  1. Maruš, krásná procházka. Lekníny jsou nádherné🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lekníny jsou nově vysazené. Dříve tam byly jen ty malé žluté. Asi když dělali to veřejné griloviště, okrášlili i rybníček. Byla jsem mile překvapená.

      Vymazat
  2. Moc krásná procházka,lekníny mám ráda,ale tady v okolí na rybníkách nejsou.
    Mám už delší dobu připravený příspěvek od rybníků,tak ho už dám asi publikovat.
    Maruško,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, ty bílé lekníny jsou tam vysazené nově. Ten rybníček je maličký, ale pěkně reviralizovaný. Možná se doslechl někdo kompetentní, jak nedávám, že mi v okolí vykopali pařezy a já nemám, co fotit. :)Pařezovky byly mé oblíbené. Tak to mám jako kompenzaci.

      Vymazat
  3. Maruš,krásná podzimní procházka přírodou.Nádherné lekníny,hezké počasí,co víc si přát v tomto období,kéž by ještě nějaký čas vydrželo...

    OdpovědětVymazat
  4. Do dneška ty dny krásné byly, jen máme z Padesátkou sraz v Praze je hnusně..... lekníny parádně kvetou. Mě kvetou ještě žluté, růžový se už asi chystá k zimnímu spánku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to je zákon schválnosti. Akorát sednout do kavárny, ale nezoufej, mělo by se to podle radaru změnit. Pozdravuj a užijte si sraz.

      Vymazat
    2. Nejdřív jsme to zrušily aby jsme se nakonec přece jen sešly. Kavárenského povalečství bylo taky dost.😆

      Vymazat
  5. Taková procházka pohladí na duši. Lekníny jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono. Bylo mi tam dobře. Poseděla jsem si na lavičce a pozorovala vážky a kačenky. Takové příjemné zastavení času. Lekníny jsou tam nově nasazené, vůbec jsem netušila, že je tam najdu.

      Vymazat
  6. Maruško to jsou moc krásné fotografie a hezká procházka. U vody to mám já nejraději...Tam se dá čerpat energie ze všech stran. Nádhera. Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, příjemně poklidné fotky!
    Maruško, přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Vidíš a asi není třeba nikam jezdit, jsi blízko domova a máš plno hezkých fotek 😆. Lekníny jsem fotila naposledy v Miloticích v kašně. Moc ráda fotím kačenky, ale letos jsem je nikde nepotkala. 😃 Fotky od vody taky brzy dám, ale nebyl to rybníček, ale přehrada.
    Dnes nám pršelo, trochu jsme zmokli, ale čekám tu lepší variantu, kterou přeji i Tobě. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chodím do okolí ráda, ale spíš více na podzim, až se i pavučinky rosí.

      Vymazat
  9. Maruško, moc pěkně jsi zachytila krásný, slunečný podzimní den. Co je to kulaté s řetízky? Krmítko?
    Měj se pohodově. ☺ ♥ Jarmila*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, to je koš, jeden z mnoha, na diskgolfovém hřišti. Z docela velké vzdálenosti se do něho má trefit hrač diskem. A postupuje se jako na golfu v různém terénu podle očíslovaných odpalovacích míst.
      Lesopark nad rybníkem slouží tomu účelu. Ale není tam velký provoz, spíše sporadický.

      Vymazat
  10. Maruško, tohle je tak pohodové a klidné - pěkně jsi relaxovala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jenom ptáčci tam prozpěvovali a vážky provokovaly. Nedaly se vyfotit. Té modré se odpočívat nechce.:)

      Vymazat
  11. Šípky jsou nádherné. Moc povedená fotka

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny fotky jsou nádherné, ale břízy já přímo miluji a tak se mi líbí nejvíc... Vnímáš přírodu a všechno kolem sebe tak citlivě, je to vidět na těch fotkách. Tak ať se daří i nadále.

    OdpovědětVymazat
  13. Maruško,ráda jsem se prošla 🍀

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.